طنین فریاد شادی کودکان در پارک کودک شیراز

شیراز (پانا) - به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، 120 نفر از کودکان، صبح امروز در پارک کودک به راهپیمایی نمادین پرداختند.

کد مطلب: ۸۶۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
طنین فریاد شادی کودکان در پارک کودک شیراز

به گزارش روابط عمومی اداره کلکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، این کودکان با حمل پلاکاردهایی حاوی نکات تربیتی، روز جهانی کودک و حقوق کودک و شعار این هفته «آینده را باید ساخت» روز شادی را تجربه کردند.

کودکان در این روز از مسئولین و خانواده ها خواستند به حقوقشان توجه کنند و محیط پر از صلح و آرامش را برایشان رقم بزنند. این برنامه با اجرای نمایش عروسکی، قصه گویی و فعالیت های فرهنگی هنری در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شیراز ادامه یافت.

هفته ملی و روز جهانی کودک چندین سال است که در ایران با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت گسترده تمامی وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد و غیر دولتی در نیمه مهر برگزار می‌شود.

امسال با برگزاری نشست‌های مختلف در تهران نمایندگان عالی دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک تصمیم گرفتند که این رویداد با شعار «آینده را باید ساخت» و طی روزهای 14 تا 20 مهر در تهران و سراسر کشور برگزار شود.

قرار است در این هفته اهمیت دوران کودکی و نقش آن در شکل‌گیری شخصیت کودکان بیش از پیش برجسته شود و همه ارکان جامعه نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری پیدا کنند. شعار «آینده را باید ساخت» نیز با این هدف پیشنهاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار