مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی:

برگزاری جشنوار تئاتر و فیلم کوتاه با موضوع اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی

تهران (پانا) - نشست تخصصی کمیته اقتصاد مقاومتی با حضورمدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای شماره یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنوار تئاتر و فیلم کوتاه با موضوع اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی

عبدالرضا فولادودند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی ، اظهار داشت: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ارجحیت آن بر کالای خارجی را از همان دوره ابتدایی در ذهن دانش آموزان جاری ساخت تا این فرهنگ رشد و توسعه یابد.

وی با تاکید بر اینکه کار ما یک کار فرهنگی است ، تصریح کرد: گفتمان در این زمینه از اصلی ترین وظایف ماست که باید در بین دانش آموزان و جامعه نهادینه کنیم.

فولادوند ، اصلاح الگوی مصرف را نیز از جمله اقداماتی دانست که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود و افزود: این مفاهیم باید در ذهن دانش آموزان شکل گیرد و این کار در کلاس درس و مدرسه امکان پذیر است .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با اشاره به برگزاری جشنوار تئاتر و فیلم کوتاه با موضوع اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی در سطح شهرستان های استان تهران ، خاطرنشان کرد: ظریف ترین کار ، کار فرهنگی است و امیدواریم بتوانیم در قالب هنر این مفاهیم را برای دانش آموزان باورپذیر کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار