تهرانی کودکانه همراه با رادیو تهران

تهران (پانا) - «تهران من» از رادیو تهران به مناسبت روز جهانی کودکان امروز با اجرای کودکان روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

کد مطلب: ۸۶۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تهرانی کودکانه همراه با رادیو تهران

مینا نیکانیک سردبیر برنامه تهران من با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «تهران من» امروز با آیتم های طنز متنوع و اجرای کودکان پخش می شود. « مسابقه کودکانه » از بخش هایی است که به صورت ویژه و با اهدای جوایز به کودکان طراحی شده است، شنوندگان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن 22652466یا 22652465 یا از طریق شماره 3000094 در مسابقه موسیقی کارتون شرکت کنند.

وی با اشاره به بخش های دیگر ویژه برنامه روز جهانی کودک افزود: میثم درویشان پور با استندآپ کمدی های دیگر مهمان ویژه این روز خواهند بود. در بخش دیگری از برنامه با عنوان «درست بدانیم» تاریخچه نامگذاری روز جهانی کودک بررسی می شود.

به گفته سردبیر برنامه؛ مسعود دهنوی فیلم ساز و کارگردان، امروز قرار جدیدترین آثار و فیلم های کودکانه را از برنامه تهران من معرفی کند. از نکته های جالب برنامه پیشنهاد های عصرانه ای است که در برنامه بیان می شود. به طور مثال ما برای همراهانمان پیشنهاد تئاتر های روی صحنه، فیلم های سینمایی در حال اکران و ... را داریم که در طول هفته به آن ها می پردازیم.

«مجازی گرام» حول فضای مجازی می گردد و اتفاقات فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.

در هر برنامه مستند اجتماعی یا فرهنگی با عنوان "مستند روز" تقدیم مخاطبان خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های برنامه تهران من این است که در آن مستندهای گزارشی پخش می شود، پیگیری خبر منتشر شده، مصاحبه با مسئول مربوطه و شفاف سازی آن رویداد از شاخصه های این برنامه است.

بخش فرهنگی - هنری، ارتباط مستقیم با مسئولین برقرار خواهد شد و در این برنامه اخبار روز ورزشی مرور می شود.

محمدمیر کارشناس ورزش، حسام آبنوس سواد رسانه ای، مهدی مجنونی کارشناس فرهنگ و هنر، حسن شمشادیی کارشناس سیاست، دکتر علی چپدار کارشناس اقتصادی، محمدرضا ثقفی تهیه کننده، مینا نیکانیک سردبیر، آوید بزرگی گوینده همراه شما مخاطبان از ساعت 17 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار