پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی کودک

ساری (پانا) - استاندار مازندران در پیامی روز جهانی و هفته ملی کودک را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۶۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی کودک

در پیام نماینده عالی دولت در مازندران آمده است:

جوامع برای دست یافتن به رشد و توسعه‌ی پایدار به امور متفاوتی می پردازند که در این میان موضوع پرورش و آموزش کودکان از جایگاه ویژه برخوردار است.

آنچنان که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مورد توجه است و به مدیران توصیه می شود تا برای نیل به اهداف والای نظام برنامه‌هایی دقیق در حوزه کودکان و نوجوانان تنظیم و ارایه کنند.

مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " در باب اهمیت کار در حوزه کودک می فرمایند:
"حقیقتاً باید بگویم که اگر مسؤولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسأله‌ی کودک و نوجوان را آن‌چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال می‎کنم خیلی از آنهایی که مسؤولند، از ساعات خواب‌شان هم خواهند زد تا به این مسأله بپردازند. امروز قضیه‌ی تربیت کودک و نوجوان، با گذشته‌های دور - حتّی با گذشته‌های نه چندان دور، مثلاً با بیست سال پیش - خیلی تفاوت کرده است."
هر مناسبتی که با موضوع کودکان باشد وظیفه ای مهمتر از قبل را بر شانه‎ی ما بزرگ‎سالان قرار می دهد، وظیفه‎ای که پاسداشت مهر و مهربانی و کودکی ست.

حال که در هفته ملی و روز جهانی کودک هستیم این ایام را گرامی می‎داریم و باور داریم در باغ پر ثمر انقلاب اسلامی فرهیختگان و مربیان فراوانی به پرورش این نهال های نوپا پرداخته اند. ضمن ارج نهادن به تلاش تمامی فعالان حوزه کودک و نوجوان امید است با توجه ویژه به نیازها و همچنین آموزش دقیق کودکان، مانند همیشه در جهت اعتلای اهداف عالیه نظام ‌مقدس جمهوری اسلامی گام های موثری برداشته شود.

محمد اسلامی
ستاندار مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار