افتتاح نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی پیرلو

ارومیه(پانا) - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: جلب مشارکت مردمی در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مهمترین عامل در برقراری امنیت پایدار در کشور به شمار می رود.

کد مطلب: ۸۶۰۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی پیرلو

سرهنگ علی ابراهیمی در آیین گشایش نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر در منطقه حاجی پیرلوی ارومیه که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و مسوولان استانی برگزار شد، افزود: مهمترین اولویت پلیس جلب مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه است که با همین رویکرد نیز در سال های اخیر موفقیت‌های زیادی به دست آورده ایم.

وی اضافه کرد: پلیس در رویکرد جامعه محور، خود را به عنوان بخشی از جامعه می‌داند و تلاش می‌کند با جلب مشارکت و همکاری سایر اقشار به کنترل و پیشگیری از وقوع جرم بپردازد.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی با تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، یکی از استان‌های امن کشور به شمار می رود و احساس امنیت زیادی در آن وجود دارد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: پلیس سعی دارد با تمام توان، چتر امنیتی مطلوب را در جامعه بگستراند ولی مردم نیز باید در این خصوص کمک کار پلیس باشند.

سرهنگ ابراهیمی از شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه در تهیه برنامه های آموزشی، ورزشی و راه اندازی فرهنگسراها قدردانی کرد و افزود: این نوع مکان های فرهنگی و تفریحی می توانند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشند.

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر در فرهنگسرای منطقه محروم حاجی پیرلوی ارومیه راه اندازی شده و تا پایان هفته ناجا برپاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار