مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

کودکان هرمزگان به یاد شهید کودک حمله تروریستی اهواز شمع روشن کردند

هرمزگان(پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: همزمان با هفته کودک و با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهید کودک حمله تروریستی اهواز کودکان عضو هلال احمر هرمزگان شمع روشن کردند.

کد مطلب: ۸۶۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کودکان هرمزگان به یاد شهید کودک حمله تروریستی اهواز شمع روشن کردند

علی اعمی برنطین در گفت و گو با خبرنگار از هرمزگان گفت: جمعی از کودکان عضو کانون غنچه های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با روشن کردن شمع یاد و خاطره شهید محمد طاها اقدامی کودک شهید چهار ساله حمله تروریستی اهواز را گرامی داشتند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر بعنوان یک نهاد مردمی همیشه بدنبال آموزش صلح به اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان بوده است.

اعمی برنطین تصریح کرد: معرفی شهید محمد طاها اقدامی به اعضای غنچه های هلال احمر در هفته ای که به نام کودک مزین است از اهداف اجرای این برنامه بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به اینکه فرهنگ صلح رااز درون کودکی باید تمرین کرد ایراد نمود: به همه کسانی که با کودکان در ارتباط هستند، پیشنهاد می کنم همیشه صلح و دوری از خشونت را به کودکان آموزش داده و زمینه ساز فرهنگ صلح در سرزمین خویش باشیم.

اعمی برنطین خاطر نشان کرد: همزمان با هفته کودک برنامه های متنوعی در سطح استان از سوی حوزه معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر باهدف ترویج مهرورزی و مهربانی بین کودکان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار