نماینده ولی فقیه در کردستان: کمیته همکاری، ظرفیتی برای کمک به آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌ها است

سنندج(پانا) - نماینده ولی فقیه در کردستان از کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش به عنوان ظرفیتی برای کمک به حوزه تعلیم و تربیت در اجرای برنامه‌ها نام برد .

کد مطلب: ۸۶۰۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در کردستان: کمیته همکاری، ظرفیتی برای کمک به آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌ها است

عصر روز گذشته آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در گردهمایی استانی کمیته همکاری‌های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بر همراهی اعضای کمیته با آموزش و پرورش در عملیاتی کردن برنامه‌ها تاکید کرد .

وی با بیان اینکه مأموریت آموزش و پرورش تربیت نونهالان، نوجوانان و جوانان است، گفت: شخصیت افراد در دوره‌های تحصیلی شکل می‌گیرد .

حسینی شاهرودی افزود‌: همه باید کمک کنیم تا فرزندان و این سرمایه های ارزشمند تربیت شوند .

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هر زمان اقتضائات خاص خودش را دارد و با زمان شناسی کار بهتر انجام می‌شود، اظهار داشت : این برهه از زمان تقابل جدی کفر و ایمان و زمان جنگ فرهنگی و تمدن مادی و الهی است .

وی با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن این مهم و هشدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از سال های گذشته در خصوص تهاجم فرهنگی، شبیه خون فرهنگی و ناتوی فرهنگی، گفت: دشمنان با این تهاجم در صدد همراه کردن نسل جوان و فرزندان ما با برنامه‌های خودشان هستند .

رئیس کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: تلاش دشمنان سرمایه‌گذاری در جنگ فرهنگی و در کنار آن جنگ اقتصادی است و با جنبه‌های روانی این تهاجم در نظر دارند به اهداف شوم خود دست یابند .

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه دشمنان با اشکال مختلف و استفاده از ابزار های جدید و ایجاد شبهات روی افکار نسل جوان به شدت کار می کنند، تصریح کرد: در این شرایط وظیفه ما کمک به آموزش و پرورش است، چون آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند با این هجمه‌ها مقابله کند .

وی کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را ظرفیتی برای انجام اقدامات مشترک دانست و با تاکید بر ضرورت بهره گیری از این پتانسیل و امکانات موجود، گفت: حوزه های علمیه، روحانیون، ماموستایان و همه دست اندرکاران در این راستا باید کمک کنند .

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود بر افزایش تعداد گفتمان های دینی برای پاسخ گویی به نیاز های دانش آموزان و بهره گیری از کلیه توان، امکانات و ظرفیت دستگاه ها تاکید کرد و گفت: تشکل خوبی در سطح استان شکل گرفته و باید با تمام توان به آموزش و پرورش کمک کرد .

گفتنی است در این نشست برنامه های کمیته های همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری با حضور اعضای استانی و شهرستانی، امامان جمعه و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان مورد بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار