آغاز به کار یک نمایش دانشگاهی «لوله» روایتی از لا گویانِ پنهان

تهران (پانا) - نمایش «لوله» به نویسندگى و کارگردانى علیرضا اجلى از ١٦ مهر ماه ساعت ١٨ در این مرکز به روى صحنه خواهد رفت.

کد مطلب: ۸۶۰۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار یک نمایش دانشگاهی «لوله» روایتی از لا گویانِ پنهان

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی،محمدرضا آبادی، ارغوان راستی، ابراهیم عبدی، مصطفی عطری، زهرا فضل اله، یاسمن وفایی، حسین یوسفی در نمایش «لوله» به ایفای نقش می پردازند.

علاوه بر این، آتنا قیدى (دستیار کارگردان و برنامه ریز) ، نوشین صفری (منشی صحنه) ، مجتبی شاملو(مدیر صحنه) ،عرفان فرشى زاده (آهنگساز و طراح صدا) ، یاسمن حسین پور(دستیار آهنگساز) ، بهرام حاجی جعفرى(طراح افکت) ، معصومه جاوید(طراح گریم) ، شهره شاهی سوندى ( مجری گریم)، شایان کیانى(طراح پوستر و بروشور) در این نمایش همکاری می کنند.

گفتنى است نمایش «لوله» که در بیست و یکمین جشنواره بین المللى تئاتر دانشگاهی حضور پیدا کرد از ١٦مهر تا ٤ آبان ماه در سالن اصلى مرکز تئاتر مولوی به روى صحنه خواهد رفت.

علاقمندان برای خرید بلیت و تماشاى این نمایش می توانند از سایت تیوال و یا به صورت حضوری (به غیر از شنبه ها) در گیشه مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران اقدام به تهیه بلیت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار