در گفت‌وگو با پانا

مربی اسبق استقلال تهران: شفر باید در دیدگاهش تجدید نظر کند، این همه تغییر به نفع استقلال نیست

تهران (پانا) – ایمان عالمی، دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم استقلال معتقد است تغییرات پیاپی در ترکیب این تیم از سوی وینفرد شفر باعث شده تیم در فصل جدید لیگ برتر هماهنگی لازم را نداشته است.

کد مطلب: ۸۶۰۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مربی اسبق استقلال تهران: شفر باید در دیدگاهش تجدید نظر کند، این همه تغییر به نفع استقلال نیست

ایمان عالمی در گفت‌وگو با پانا درباره بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی خوبی بود، ضمن اینکه هر دو مربی به نقاط ضعف و قوت هم آگاه بودند و به خوبی همدیگر را آنالیز کرده بودند. تیم استقلال با توجه به تجربه‌ای که داشت توانست مقابل این تیم پیروز میدان شود.

بازیکن دهه 70 باشگاه استقلال در مورد عملکرد وینفرد شفر در فصل جدید لیگ اظهار کرد: من خیلی موافق تغییراتی که شفر در ترکیب تیم ایجاد می‌کند نیستم چرا که به نظرم تیم باید به ترکیب اصلی برسد و خودش را پیدا کند نه اینکه هر بار ترکیب تغییر کرد. به نظرم این موضوع خیلی به نفع استقلال نیست چرا که باعث می‌شود هر بار که سیستم یک تیم تغییر کند هماهنگی‌های لازم را نداشته باشند. یک تیم زمانی موفق خواهد بود که به ترکیب اصلی رسیده باشند و بازیکنان بتوانند به هماهنگی لازم برسند و مقابل حریفان بهترین عملکرد را داشته باشند.

دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم استقلال همچنین در خصوص سیدحسین حسینی، دروازه بان استقلال، و ناراحتی این بازیکن از نیمکت‌نشینی اظهار کرد: به نظرم ناراحتی او بحق است، به هر حال هر بازیکنی دوست دارد به میدان بیاید و توانایی‌های خود را نشان دهد، ضمن اینکه حسینی سال گذشته رکورد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت و این می‌طلبد که سرمربی تیم به این بازیکن دوباره فرصت دهد. از طرفی حضور مداوم رحمتی در همه بازی‌ها خواه‌ناخواه عملکرد او را پایین می‌آورد از همین رو به نظرم باید این فرصت را به بازیکنان دیگر هم بدهند تا بتوانند خودی نشان بدهند. به نظرم این کار اصلاً درست نیست و شفر باید در دیدگاهش تجدیدنظر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار