فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:

پیشگیری اجتماعی بر پیشگیری کیفری مقدم است

یزد(پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، جمعی از نخبگان دبیرستانهای پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی و برازنده مقدم دوره دوم بهمراه مشاور مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس اداره استعدادهای درخشان، کارشناسان سمپاد و مدیران مدارس شهید صدوقی و برازنده مقدم با فرمانده نیروی انتظامی دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۶۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری اجتماعی بر پیشگیری کیفری مقدم است

"محمد رضا میر حیدری "فرمانده نیروی انتظامی در جمع نخبگان و مدال آوران سمپاد اظهار داشت: تربیت چنین فرزندانی در دامن مادران پاک و مومن، نشانگر توجه و عنایت الهی به این خطه می باشد و میراثی است که از گذشتگان به جا مانده و برای ما ایجاد مسئولیت می کند. وی ادامه داد: به منظور حفظ این میراث برای آیندگان باید همه اقشار جامعه دست به دست هم دهیم.

او خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه منابع انسانی هر جامعه، سرمایه اصلی آن جامعه هستند و جوانان ما آینده سازان مملکت می باشند لذا هدف دشمن تبدیل این عناصر موثر جامعه به یک عنصر غیر موثر و بی خاصیت است.

محمد رضا میر حیدری بیان داشت: دشمن به فکر ایجاد تزلزل در جامعه است و هدف اولیه دشمنان، نخبگان می باشد. وی افزود: با توجه به اینکه آتیه این جامعه در دست این جوانان آینده ساز می باشد، از دانش آموزان خواست تا از زحمتها و تلاشهایی که جامعه و خانواده برای آنها کشیده اند پاسداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی، توفیقات حاصل شده توسط این دانش آموزان را نشانگر عزم جدی و اراده قوی آنها دانست و به پاسداری از این ارزشها تاکید کرد. او همچنین پلیس را مسئول مراقبت از این ارزشها و برجستگیهای جامعه دانست و توجه ویژه به نقطه نظرات این عزیزان را مهم برشمرد.

محمد رضا میرحیدری خاطر نشان کرد: امروز، نگاه پلیس با گذشته متفاوت است. وی افزود: پلیس ایمان دارد که بحث پیشگیری را مقدم بر پیگیری قرار دهد و پیشگیری اجتماعی را بر پیشگیری کیفری مقدم می داند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ما از نظرات و پیشنهادهای نسل جوان و نخبگان در حوزه های مختلف استقبال می کنیم و مطالبات به حق را در الویت قرار می دهیم. او در ادامه، شماره 197 را راحتترین پل ارتباطی با پلیس معرفی کرد.

محمد رضا میر حیدری اعلام آمادگی کرد که ماهی یکبار با نخبگان و دانش آموزان جلسه پرسش و پاسخ داشته باشد تا انتظارات و دردهای جامعه را از زبان آنها بشنوند و همچنین پیشنهاد داد: مدارس در مراسمهایشان، زمانی را هم به سخنرانی کارشناسان خبره و صاحب نظر پلیس جهت آگاه سازی نسل جوان در حوزه های مختلف و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اختصاص دهند.

گفتنی است: در شروع این نشست؛ مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره استعدادهای درخشان، مدیران مدارس پسرانه سمپاد و چند تن از دانش آموزان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی؛ به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

بعد از این نشست؛ دانش آموزان با اهدا شاخه گل، هفته نیروی انتظامی را به پرسنل ناجا تبریک گفته و از تلاش آنها تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار