عباسی خبر داد:

وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد تا سه شنبه معرفی می شوند

تهران (پانا) -  عضو هیئت رییسه مجلس، گفت: مقرر شده دولت وزرای پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقصادی را تا سه شنبه هفته جاری به مجلس معرفی کند و بر این اساس جلسه رای اعتماد احتمالا چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۶۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد تا سه شنبه معرفی می شوند

اسدالله عباسی در گفت وگو با خانه ملت با بیان اینکه مقرر شده دولت وزرای پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقصادی را تا سه شنبه هفته جاری به مجلس معرفی کند، گفت: اگر دولت تا سه شنبه وزرای پیشنهادی را معرفی کند، مجلس هفته آینده نشست علنی برگزار می کند تا کمیسیون های تخصصی صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: جلسه رأی اعتماد دو وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی در یک روز و احتمالا چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.

ممکن است دولت در هفته جاری سه وزیر به مجلس معرفی کند

وی ادامه داد: ممکن است محمد شریعتمداری به عنوان گزینه برای وزارتخانه دیگری معرفی شود و دولت در هفته جاری سه وزیر به مجلس معرفی کند.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست امروز هیات رئیسه مجلس تصمیم گیری می شود که اگر وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی شوند، چه تمهیدی برای بررسی صلاحیت این افراد در مجلس اتخاذ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار