ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود

تهران (پانا) - ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ویژه ‌برنامه‌های روز جهانی کودک از ساعت 9:30 تا 11 روز دوشنبه 16 مهر با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش، رئیس یونیسف در ایران، سفرا و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و بیش از 70 نفر از کودکان آن‌ها در کنار دیگر کودکان‌ونوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

این ویژه‌ برنامه‌ شامل رونمایی از تمبری با پوستر روز جهانی کودک، اجرای سرود از سوی گروه‌های مختلف از جمله آتش‌نشانی، رقص عروسک‌ها، نقالی و شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و تئاتر است.

در سومین روز از هفته‌ ملی کودک، نمایش تعدادی از انیمیشن‌های جدید کانون در مرکز آفرینش‌ها، اکران فیلم‌های «سیمین» و «تپلی» در سینما تئاتر کانون و اجرای نمایش "کلوچه‌های خدا" در مرکز تئاتر کانون نیز انجام می‌شود.

همچنین در برنامه‌ی عصرانه با سینمای کانون که در مرکز آفرینش‌ها برگزار می‌شود فیلم‌های خاطره‌انگیزی چون «خمره» و «بدبده» و هم‌چنین انیمیشن «زال و سیمرغ» اکران می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ ملی کودک از ۱۴مهر آغاز شده و تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار