مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت خبر داد

دانشجویان علوم پزشکی می‌توانند تسهیلات سفر به اربعین دریافت کنند

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با صندوق رفاه وزارت بهداشت به دو هزار دانشجوی متقاضی سفر به پیاده روی اربعین مبلغ ۷۰۰ هزار تومان تسهیلات سفر داده می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۰۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان علوم پزشکی می‌توانند تسهیلات سفر به اربعین دریافت کنند

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، امیر للـه‌گانی، درباره تسهیلات سفر اربعین به دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تصمیم دارد جهت راحتی بیشتر سفر اربعین برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، به حدود دو هزار متقاضی حضور در پیاده‌روی اربعین مبلغ ۷۰۰ هزار تومان تسهیلات سفر ارائه شود.

وی با تاکید بر این که از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی خواسته شده است نهایت همکاری را با دانشجویان متقاضی سفر به پیاده‌روی اربعین فراهم کنند، گفت: دانشجویان از پانزدهم مهرماه می‌توانند جهت دریافت کمک هزینه سفر اربعین، به سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، تصریح کرد: ستاد اربعین دانشگاه‌ها که متشکل از وزارت بهداشت، وزارت علوم، بسیج دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سایر موسسات آموزش عالی است؛ تلاش‌های زیادی انجام داده است تا حضور دانشجویان در پیاده‌روی اربعین در سال جاری تسهیل شود.

للـه‌گانی تاکید کرد: به منظور تسهیل در اعزام دانشگاهیان به مراسم پیاده‌روی اربعین و همچنین دریافت مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول؛ سامانهhttps://www.sagha-noor.ir راه‌اندازی شده است که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را برای وثیقه سه میلیون تومانی ثبت کنند.

عضو ستاد اربعین دانشگاهیان، بیان داشت: پس از ثبت درخواست، کدی در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد که با ثبت این کد در سامانه نظام وظیفه، مجوز خروج برای متقاضیان صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکید ستاد اربعین دانشگاهیان بر اعزام به صورت کاروانی است و بر این اساس متقاضیان دانشگاهی که مایل به اعزام کاروانی هستند می‌توانند در سامانه https://www.sagha-noor.ir درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار