به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دیدار سرپرست آموزش و پرورش منطقه 10 با رئیس کلانتری هفت چنار

تهران (پانا) - ارغوانی سرپرست منطقه با حضور در دفتر رئیس کلانتری 111 (هفت چنار) این روز را به وی تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۶۰۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست آموزش و پرورش منطقه 10 با رئیس کلانتری هفت چنار

صبح امروز یکشنبه 15 مهرماه و همزمان با هفته نیروی انتظامی ارغوانی سرپرست منطقه با حضور در دفتر رئیس کلانتری 111 ( هفت چنار) این روز را به وی تبریک گفت.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه 10 در این دیدار اظهار داشت :نیروی انتظامی اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته و بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا ، توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند و در راستای پاسداری از ارزش های والای امام و انقلاب اسلامی ایران اهتمام لازم را در انجام مأموریت های خطیر خود بکار می گیرند.

وی افزود : دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی اساس خانواده ها را در ایران اسلامی هدف قرار داده است و به دنبال ایجاد فاصله و تقابل بین جوانان و نوجوانان با دین مبین اسلام هستند.

ارغوانی گفت : امروز رسالتی سنگین بر عهده همه ما در راستای نهادینه سازی و ترویج اندیشه های قرآنی در جامعه و بویژه حاکم نمودن احکام اسلامی و الگوپذیری از شخصیت ممتاز ائمه اطهار (ع) و آشنا نمودن جوانان و نوجوانان با فرهنگ ، سیره و سنت نبوی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام نهاده شده است.

سرهنگ حق پرست نیز در این دیدار پرسنل نیروی انتظامی و معلمین را همکار و یار و یاور و مکمل یک دیگر دانست و گفت: همه ما وظیفه ای مشترک در راستای تعلیم و تربیت و مراقبت از فرزندان این مملکت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار