فرمانده انتظامی بردخون:

عملکرد کارگزاران موجب قضاوت مردم به نظام می شود

بردخون،بوشهر(پانا)_ فرمانده انتظامی بردخون گفت: عملکرد مسئولان و کارگزاران کشور موجب قضاوت مردم به نظام اسلامی می شود.

کد مطلب: ۸۶۰۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد کارگزاران موجب قضاوت مردم به نظام می شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، حسین محمدکریمی در دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار کرد: امنیت زیربنای توسعه و عامل پیشرفت، سرعت بخشی و ارتقای فعالیت در همه عرصه ها است که نیروی انتظامی با همه توان برای تحقق آن تلاش می کند.

وی خدمت صادقانه را حق مردم دانست و گفت: هر فرد مسئولیتی دارد که باید در اجرای آن تلاش کند و ما نیز به عنوان حافظ امنیت در کشور از همه ظرفیت و نیروی خود در این راه بهره می بریم و ذره ای از تلاش دست برنمی داریم.

محمدکریمی با تقدیر از همراهی و سختکوشی مسئولان در منطقه ابراز داشت: هرکدام از مسئولان و متولیان امر نماینده نظام اسلامی هستند و عملکرد آنان نشان دهنده نوع نگاه و میزان فعالیت نظام و انقلاب اسلامی است که بر همین دیدگاه باید تلاش کنیم تا قضاوت مردم به نظام اسلامی تخریب نشود.

فرمانده انتظامی بردخون افزود: با اخلاق و رفتار شایسته مردم را به آینده کشور امیدوار کنیم و بکوشیم رضایتمندی آنان دستاوردهای نظام اسلامی بیشتر شود که نقش فرهنگیان و آموزش و پرورش در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

وی با تجلیل از سابقه فرهنگی و دینی منطقه خاطرنشان کرد: الحمدالله امنیت و آرامش مناسبی در منطقه حاکم است اما این به معنای رضایت کامل نیست و ما با همه وجود تلاش می کنیم مردم احساس ناامنی نکنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: نیروی انتظامی نماد امنیت و حافظ آرامش در جامعه است و با تلاش سربازان و تلاشگران نیروی انتظامی مردم به راحتی زندگی می کنند.

ظهیر محمودی افزود: فرهنگیان و دانش آموزان آماده اند تا برای تقویت امنیت و فرهنگ سازی به نیروی انتظامی کمک کنند و مفتخرند که بتوانند ذره ای از توان خود را برای امنیت کشور به کار گیرند.

وی خواستار حضور نیروی انتظامی در اطراف مدارس و مسر عبور دانش آموزان شد و اضافه کرد: منطقه بردخون با تلاش همه خدمتگزاران به نظام اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و دوست نداریم برخی با حرکاتی این امنیت را تضعیف کنند.

در پایان این دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیم شاخه گل ضمن تقدیر از تلاش های پرسنل نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار