انتخاب آموزش و پرورش استان گیلان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

رشت(پانا)-از بین 50 دستگاه شرکت کننده در جشنواره شهید رجایی، 14 دستگاه اجرایی از جمله، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با کسب شاخص های لازم به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۶۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب آموزش و پرورش استان گیلان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور در مراسم تجلیل از دستگاههای برتر اظهارداشت: عملکرد یک دستگاه زمانی قابل قبول خواهد بود که سبب رضایتمندی مردم از خدمات شود.

علاءالدین رفیع خواه با بیان اینکه نظام اداری در ۱۰ مورد اصلاح و به دستگاه ها ابلاغ شده است، افزود: مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، ارائه خدمات در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود نظام و فناوری های مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد نظام اداری، مدیریت بهره وری نظام اداری و اجرایی کشور و نظارت و ارزیابی از جمله این موارد است.

وی با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر برای رسیدن به شاخص‌های لازم در حوزه نظام اداری، گفت: برنامه جدید نظام اداری در سه محور «سطح ملی»، «برش استانی» و «پروژه های اجرایی قابل پایش ادواری» تدوین شده است.

رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای اجرای درست این برنامه تلاش کنند، افزود: تحول در نظام اداری زمانبر و نیازمند فرهنگ سازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار