در دیدار مدیرکل منابع طبیعی با مدیر کل صداوسیمای استان زنجان اعلام شد:

تاکید مدیران کل منابع طبیعی و صداوسیمای مرکز زنجان بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ حفظ و حراست از اراضی ملی استان

زنجان (پانا ) -خلیل آقاجانلو، مدیرکل منابع طبیعی و سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در نشست با یکدیگر بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ حفظ و حراست از اراضی ملی استان تاکید کردند.

کد مطلب: ۸۶۰۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید مدیران کل منابع طبیعی و صداوسیمای مرکز زنجان بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ حفظ و حراست از اراضی ملی استان

خلیل آقاجانلو در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: فرهنگ سازی و آموزش نیاز اصلی جامعه است و در این راستا در روز درختکاری برنامه های متنوعی را هرساله با حضور پررنگ اصحاب رسانه و صداوسیما برگزار می کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به چالش های کشور در حوزه منابع طبیعی تصریح کرد: به عنوان دستگاه حاکمیتی همواره تلاش داشته ایم با جلب مشارکت مردم نسبت به برنامه های حراستی خود اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه نابودی منابع طبیعی تدریجی می باشد، تاکید کرد که برای حفظ آب، خاک و پوشش گیاهی موظفیم قبل از خسارتهای غیرقابل جبران اقتصادی و نسبت به اقدامات فرهنگ ساز و قابل عملیاتی شدن اقدام کنیم.

وی با اشاره به تصویب 350 میلیون دلار جهت کنترل بیابانزایی، آبخیزداری و آبخوانداری در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی به دیگاه رهبری بر اهمیت پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری اشاره کرد.

وی اقدامات اصحاب رسانه و صداوسیما در فرهنگ حفظ منابع طبیعی را ستود و خواستار همکاری بیش از پیش با فعالان رسانه ای شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان نیز با بیان اینکه برنامه تلویزیونی کندیمیز تا حدی اهمیت منابع طبیعی را به مردم به ویژه روستائیان منتقل کرده است، افزود: صداوسیمای مرکز زنجان با توجه به وظیفه خود که فرهنگ سازی است، در همه حال آماده انتقال فرهنگ حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار