رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران: شهرداری دلایل بیرون راندن سازمان‌های مردم نهاد را بیان کند

تهران (پانا) - رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت شهرداری تهران علت بیرون راندن سازمان‌های مردم نهاد به ویژه آنان که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعال هستند از مکان‌هایی که در اختیارشان بوده را بیان کند.

کد مطلب: ۸۶۰۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران: شهرداری دلایل بیرون راندن سازمان‌های مردم نهاد را بیان کند

الهام فخاری در نود و دومین جلسه شورا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و روز جهانی کودک گفت: امیدواریم با مشارکت همه دستگاه‌ها شاهد تحقق جامعه دوستدار زندگی باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از اقدام شهرداری تهران درباره سازمان‌های مردم نهاد گفت: شهرداری تهران علت بیرون راندن سازمان‌های مردم نهاد به ویژه آنان که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعال هستند از مکان‌هایی که در اختیارشان بوده را بیان کند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در این‌باره توضیح شفافی درباره دلیل و شیوه و زمان‌بندی ارایه کند، گفت: اگر آسیب‌های اجتماعی جز ماموریت‌های مدیریت شهری است باید بپذیریم یکی از همکارانی که می‌توانند در تحقق اهداف به ما کمک کنند همین سازمان‌های مردم نهاد هستند که برخی با سابقه روشن و فعال در شبکه‌های ملی سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند بسیار مثمرثمر باشند. امیدوارم شهردار تهران توضیح روشنی در این زمینه ارایه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار