امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی استان یزد

یزد(پانا) - به مناسبت هفته نیروی انتظامی تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و فرماندهی نیروی انتظامی استان با هدف توسعه نظم و انضباط اجتماعی امضاء شد.

کد مطلب: ۸۶۰۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی استان یزد

این تفاهم نامه با هدف توسعه نظم و انضباط اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، تبادل اطلاعات ،پژوهش های مشترک آموزشی و تربیتی جهت نهادینه سازی انضباط اجتماعی و قانون مداری، تقویت و توسعه امر به معروف و نهی از منکر، توسعه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی به دانش آموزان، تقویت روحیه ی مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان فیمابین اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندهی نیروی انتظامی استان منعقد گردید.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک هفته نیروی انتظامی( 13 الی 19 مهر ماه ) امنیت، آسایش و نظم حاکم بر جامعه را مرهون تلاش پرسنل مقتدر، امین و خدمتگزار مردم دانست و از زحمات و خدمات پرسنل ناجا در راه امنیت و آرامش جامعه خصوصا موارد مربوط به تردد دانش آموزان و معلمان و تامین امنیت مدارس تشکر و قدردانی نمود.
دانافر با اشاره به گستردگی حوزه کاری در آموزش و پرورش با حضور دویست و پنجاه هزار دانش آموز گفت: جهت حفظ اقتدار و اعتماد اجتماعی نیاز به ارتباط تنگاتنگ با پلیس در تمام مراحل به ویژه در زمینه ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی داریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خدمات نیروی انتظامی در حوزه آموزش و پرورش را یادآور شد و بیان داشت: برنامه های آموزشی و پیشگیرانه آموزش و پرورش جهت نهادینه شدن ارزش ها ( کنترل درونی ) و همچنین برقراری نظم و امنیت و اعمال اقتدار نیروی انتظامی ( کنترل بیرونی ) از اهمیت بالایی برخوردار است.
در ادامه سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یکی از اهداف و اولویت های دشمن را پلیس دانست چرا که این نهاد مسئول نظم و اقتدار و امنیت جان و مال مردم است و باید در این زمینه با تلاش بی وقفه و شبانه روزی دشمن را ناامید کنیم.
سردار میر حیدری همچنین حضور پلیس را در کنار مردم را امین مردم دانست و بیان داشت: ضمن توجه به آموزش مغزها باید به آموزش دل های دانش آموزان نیز توجه خاص داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار