معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان :

پلیس یک سرمایه اجتماعی است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان : پلیس یک سرمایه اجتماعی است و هرکدام از ما وظیفه داریم اهمیت کار او را بدانیم و احترام بگذاریم.

کد مطلب: ۸۶۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پلیس یک سرمایه اجتماعی است

قدرت اله قاسمی دربرنامه مشترک " جشن مهر و دانش و قرائت پیام مهر" پلیس که با حضور مسئولین استانس و شهرستانی بمناسبن هفته نیروی انتظامی در مدرسه شاهد گل نرجس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد اظهار داشت : دو نعمت سلامت جسم و روح و امنیت نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که امید و لذت زندگی در گرو این دو خواهد بود .

قاسمی افزود : امنیت یعنی آرامش و بهره بردن از داشته ها و در یک بستر روانی مطلوب به دور از اضطراب زندگی کردن که بانیان و حافظان امنیت در جامعه ما واژه ی زندگی آفرین پلیس و نیروی انتظامی است.

معاون پرورشی و فرهنگی و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی امنیت هر جامعه از بالاترین داشته های آن کشور دانست و گفت : برای توسعه هرجامعه تامین امنیت ، تحکیم نظم اجرای قانون و توسعه عدالت است که هرکدام بدون حضور پلیس توسعه نخواهد یافت.

وی ادامه داد : پلیس یک سرمایه اجتماعی است و هرکدام از ما وظیفه داریم اهمیت کار او را بدانیم و احترام بگذاریم .

وی افزود : گمرک دل "آنالیز و کنترل تفکرات و اعمال و خود کنترلی" و "تعهد با خوبیها ،زیبائیها و پاکیها و مسئولیت وعقیده به آفریدگار" دو واژه ای است که دانش آموزان عزیز در کمک به پلیس عزیز بخاطر بسپارند.

سعیدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان نیز دربرنامه مشترک " جشن مهر و دانش و قرائت پیام مهر"پلیس درمدارس اظهار داشت : افتخار پلیس و نیروی انتظامی به وجود فرهنگیانی که مسئولیت تربیت آینده سازان را برعهده دارند می باشد.

وی بیان کرد : پدران و برادران شما دانش آموزان مدارس شاهد بزرگترین افتخارات ما در جامعه هستند و باید متوجه باشیم در چه شرایطی باید چشمها را بست و ندید و در چه شرایطی باید چشمها را بیشتر باز کرد و دقیق دید.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خدمت به مردم و جامعه را از وظایف پلیس دانست و گفت : ما اگر شب و روز خدمت کنیم خستگی در وجود خود احساس نخواهیم کرد چون قدردانانی چون شما فرهنگیان و دانش آموزان را داریم و اگر دوباره حق انتخاب پیش رو داشته باشیم باز همین لباس و همین خدمت انتخاب و افتخار ما خواهد بود.

سعیدی افزود : افتخار می کنیم تلاش ما با شعار "از مردم، با مردم و برای مردم " بوده و احترام به قانون خستگی شبانه روزی همکاران ناجا را رفع می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار