اعلام حذف آزمون‌های ابتدایی از سوی موسسات آموزشی

تهران (پانا) - تعدادی ازموسسات آموزشی برگزارکننده آزمون، همراهی خود را با سیاست‌های آموزش و پرورش در خصوص حذف مقایسه و رتبه‌بندی دانش آموزان در آزمون‌های دوره ابتدایی اعلام کردند.

کد مطلب: ۸۶۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام حذف آزمون‌های ابتدایی از سوی موسسات آموزشی

به نقل از ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، تعدادی ازموسسات آموزشی برگزارکننده آزمون، همراهی خود را با سیاست‌های آموزش و پرورش در خصوص حذف مقایسه و رتبه بندی دانش آموزان در آزمون‌های دوره ابتدایی اعلام نمودند.

بر اساس این گزارش، با توجه به مصوبه 951 شورای عالی آموزش و پرورش و رویکردهای جدید وزیر آموزش و پرورش به منظور ایجاد محیطی شاد و بدون استرس در مدارس و بالابردن لذت یادگیری، موسسات آموزشی آمادگی خود را جهت همسویی با سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش برای توانمندسازی معلمان در استفاده از ابزارهای مختلف ارزشیابی کیفی - توصیفی و بسط و توسعه ی مهارت های همه جانبه دانش آموزان، با حذف آزمون و ورود کتب کمک آموزشی به مدارس دوره ابتدایی و زمینه ارتقای توانمندی دانش آموزان در تمامی ساحت های تربیتی و پشتیبانی مناسب از فعالیت های آموزش و پرورش را اعلام نمودند.

گفتنی است پس از برگزاری نشستی فی‌مابین مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و موسسات آموزشی، این موسسات طی نامه ای همراهی و همسویی خود را با رویکردهای جدید آموزش و پرورش اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار