پیشنهاد کودکان لرستانی را در حد توان اجرایی می کنم

خرم آباد (پانا ) - استاندار لرستان در دیدار صمیمی کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان که به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته کودک گفت: پیشنهاد کودکان لرستانی را در حد توان اجرایی می کنم.

کد مطلب: ۸۶۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد کودکان لرستانی را در حد توان اجرایی می کنم

سید موسی خادمی افزود:تاکنون کارهای خوبی در زمینه بحث کانون پرورش کودکان و نوجوانان در استان لرستان صورت گرفته اما این کافی نیست و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

وی خطاب به کودکان عنوان کرد: حضور شما بوی امید و زندگی می ‌دهد و باید گفت شما آیندگان و آینده سازان کشور ایران اسلامی هستید.

خادمی تصریح کرد: استان لرستان استانی زیبا در بخش های مختلف است و ما باید از ظرفیت و استعداد های موجود در استان لرستان برای هر چه قشنگ و زیبا تر شدن این استان تلاش کنیم.

استاندار لرستان خطاب به کودکان لرستانی گفت: هم باید به ایران عزیزمان عشق به ورزید و هم به استان زیرا آینده ایران اسلامی به دست شما ها آباد می شود.

خادمی با طرح این سوال که با فکر و اندیشه خود بگویید اگر استاندار بودید چه می کردید افزود:ما دوست داریم خیابان های وسیعی داشته باشیم و ترافیک نباشد اما بعضی کارها ممکن است پول های زیادی بخواهد ولی شما کاری به این حرف ها نداشته باشید، پیشنهاد خود را بدهید و ما هرچه بتوانیم انجام می دهیم.

استاندار لرستان گفت: وظیفه ما مسئولان ایجاد فضای امن و بدون ترس در خانه، مدرسه و بیرون برای کودکان است.

وی افزود: در این مدت برای تقویت استعداد کودکان در استان کارهای خوبی صورت گرفته و بزودی سه مرکز دیگر در این زمینه به بهره برداری می رسند.

خادمی یادآورشد: همه ما باید به وظایف خود در مقابل کودکان آگاهی کامل داشته باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر هشت هزارو500 کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این استان هستند.
محمدجواد محمدی با اشاره به فرارسیدن هفته ملی و روز جهانی کودک با اشاره به اینکه320 برنامه متنوع در هفته ملی کودک در این استان اجر می شود،بیان کرد: برنامه های این هفته امسال با شعار 'آینده را باید ساخت' برگزار می شود.
وی افزود: در حال حاضر 26 مرکز ثابت، سیار و پستی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان فعال است و سال گذشته پنج کتابخانه سیار به مجموعه کانون پرورش فکری اضافه شده است.
محمدی گفت: در راستای توسعه و کیفی سازی آموزش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان هفت سالن سینما در استان آماده و فعال شده اند.
وی افزود: 320 برنامه متنوع در سراسر استان در هفته ملی کودک برگزار می شود که بر اساس آموزه های عاشورایی، مهارت آموزی و خلاقیت ذهنی است.
محمدی به مشکل کمبودفضا در کانون پرورش فکری اشاره کرد و ادامه داد: 3 مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آینده نزدیک در شهرستان های دوره، الیگودرز و الشتر افتتاح می شود.
وی افزود:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 44 فعالیت ویژه انجام می دهد و در بخش های فرهنگی، هنری و ادبی کار تخصصی و ویژه کودکان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار