نوجوانان آسیا به فینال رسید؛ تاریخ سازی تاجیک‌ها یا اقتدار سامورایی‌ها

تهران (پانا) – در دیدار فینال فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی مالزی، دو تیم ژاپن و تاجیکستان در حالی روبروی هم قرار خواهند گرفت که ژاپن بدنبال پیشتازی در قاره آسیا است اما تاجیکستان می‌خواهد نامش را به لیست قهرمانان قاره کهن اضافه کند.

کد مطلب: ۸۶۰۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان آسیا به فینال رسید؛ تاریخ سازی تاجیک‌ها یا اقتدار سامورایی‌ها

پرونده دیدارهای هجدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی مالزی امروز بسته خواهد شد تا تکلیف قهرمان در دیداری روشن شود که روی نیمکت هر دو تیم مردی از ژاپن نشسته است.

ژاپن - تاجیکستان / ساعت 16:15 ورزشگاه بوکیت جلیل شهر کوالالامپور مالزی

یاشیرو موریاما (ژاپن) - چیکاشا سوزوکی (ژاپن)

دیدارهای روبرو »

آخرین دیدار روبرو: صفر بر صفر

دو تیم در رده نوجوانان تنها یکبار در همین دوره رقابت‌ها با هم روبرو شدند که بازی بدون برنده به پایان رسید.

ژاپن »

1- سامورایی‌ها اگر بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند با سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره آسیا در رده نوجوانان خواهند شد. اما نایب قهرمانی در این دوره آنها را در جدول افتخارات باکره شمالی و کره جنوبی یکسان خواهد کرد و همراه با این دو تیم در صدر جدول افتخارات قرار می‌گیرند.

2- ژاپن تنها تیم بدون باخت این دوره است؛ آنها تمام دیدارهای این دوره را با برد تمام کردند و تنها در برابر تاجیکستان تن به تساوی دادند.

تاجیکستان »

1- تاجیکستان یکبار در سال 2006 به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان رسیده است؛ آنها اگر قهرمان شوند به رده هشتم جدول افتخارات خواهند رفت و همراه با عراق در این رده قرار خواهند گرفت. اما اگر آنها به مدال نقره برسند به جایگاه یازدهم جدول افتخارات خواهند رسید.

2- این تیم در حالی که در دور گروهی با نتیجه سنگین 6 بر 2 مغلوب مالزی شده بوده، در 4 بازی بعد از این شکست بدون باخت زمین را ترک کرد. هر دو دیدار تاجیکستان در مرحله حذفی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده و آنها در ضربات پنالتی رقبای خود را شکست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار