تجلیل از حافظان امنیت ملی با قدر دانی ازبرگزیدگان نیروی انتظامی نی ریز

نی ریز(پانا)- هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس مقتدر " امین مردم " در نی ریز آغاز شد و در مراسمی که به صورت نمادین در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز برگزار شد دانش آموزان پیشتاز مدرسه شهید آیت ا... کاشانی نیز حضور یافتند و از زحمات کارکنان نیروی انتظامی قدردانی نمودند.

کد مطلب: ۸۶۰۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از حافظان امنیت ملی با قدر دانی ازبرگزیدگان نیروی انتظامی نی ریز

یوسفی، فرمانده نیروی انتظامی نی ریز با بیان اینکه تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است گفت: در کشور ما، بخش عمده این وظیفه بر عهده نیروی انتظامی است.

در این مراسم دانش­آموزان از مرکز فوریت­های پلیس 110 شهرستان نی­ریز بازدید نمودند.

برومند، جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز افزود:آسان ترین راه ارتباطی مردم با پلیس شماره 110 بوده و همچنین هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و قدردانی از عملکرد کارکنان را می توانند از طریق 197 اطلاع رسانی نمایند.

ولی زاده، سرپرست آموزش و پرورش نی­ریز نیز با بیان اینکه همبستگی، انسجام ملی و عمومی و آرامش گسترده، حاصل وجود نظام عقیدتی مسلط در جامعه است یکی از ارگان هایی که در این راستا تلاش های زیادی نموده،را نیروی انتظامی در سطح کشور برشمرد که با فرهنگ سازی برخی مسائل شرعی و قانونی جایگاه خاصی در ذهن مردم دارد.

زارع ، معاون پرورشی و تربیت بدنی بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان نی ریز ارتباط مؤثر و تنگاتنگی با حوزه پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دارد که با حضور خود در مدارس در راستای فرهنگ سازی برخی موضوعات مورد نیاز جامعه تلاش جدی از خود نشان داده است.

خبرنگار:زهرا فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار