حمایت از نخبگان مهارتی آذربایجان غربی بیشتر می شود

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و پارک علم و فناوری ارومیه گفت: در قالب این تفاهم نامه، نخبگان علمی استان مهارت های فنی نیز می آموزند.

کد مطلب: ۸۶۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از نخبگان مهارتی آذربایجان غربی بیشتر می شود

محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی افزود: این تفاهم نامه با هدف ارتقای همکاری آموزشی، پژوهشی و تجاری سازی فناوری بین پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای امضا شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه 2 طرف متعهد شدند تا در زمینه شناسایی و جذب نخبگان مهارتی، ترویج فرهنگ نوآوری و ارائه محصولات متناسب با بازار در بین مهارت آموزان همکاری کنند.

مددی ادامه داد: ایجاد فضا و امکانات جهت ارتباط نخبگان مهارتی، برگزاری دوره‌های کارآفرینی، شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی دارای ایده و تامین فضای کارگاهی برای نخبگان از جمله مفاد این توافق است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: امسال به 11 هزار و 578 نفر با برگزاری 702 دوره، یک میلیون و 440 هزار و 701 نفر ساعت آموزش مهارتی آموزش مهارتی در بخش دولتی استان ارائه شده است.

مددی افزود: این افراد آموزش های مهارتی مورد نیاز خود را در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات در 22 پایگاه آموزش فنی و حرفه ای دریافت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار