معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی خبرداد:

تولید حدود118میلیون تن محصولات کشاورزی درکشور درسال زراعی  گذشته

بیرجند(پانا) ـ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه شاه بیت اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است، گفت:  در سال زراعی گذشته علی رغم اینکه خشک‌ترین سال زراعی را در ۵۰ سال اخیر پشت سر گذاشتیم، حدود ۱۱۸ میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور تولید شد.

کد مطلب: ۸۶۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید حدود118میلیون تن محصولات کشاورزی درکشور درسال زراعی  گذشته

محمد علی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: آمریکا باتحریم ظالمانه یک جنگ تمام عیار علیه ایران اسلامی به راه انداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیرجهاد کشاورزی بیان کرد: قدرت ایمان ملت ایران بر همه این سختی‌ها و توطئه‌های دشمن غلبه خواهد کرد و این دوره را نیز با افتخار و شجاعت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: تحریم‌ها با تمام سختی‌ها مزایایی نیز برای ما داشته است چرا که اقتصاد مقاومتی در این شرایط به طور کامل تجلی پیدا کرده و ما را به سمت و سوی خود می‌کشاند و موجب استقلال کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه شاه بیت اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است، گفت: در سال زراعی گذشته علی رغم اینکه خشک‌ترین سال زراعی را در ۵۰ سال اخیر پشت سر گذاشتیم، حدود ۱۱۸ میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور تولید شد.

وی گفت: خراسان‌جنوبی ظرفیت‌های عدیده‌ای در بحث کشاورزی دارد که از آن جمله می‌توان به گیاهان دارویی، تولید زیتون، زرشک، زعفران و عناب اشاره کرد که این محصولات می تواند ارزش ریالی بیشتری پیدا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: ایده‌آل ما این است که شرایط در خراسان‌جنوبی به گونه‌ای باشد که در این خطه شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

مشیر الحق عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: به رغم خشکسالی‌های متعدد توان تولیدی استان خراسان‌جنوبی در حوزه کشاورزی کاهش نیافته است که نشان از مدیریت متولیان امر است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته در حوزه آبیاری تحت فشار و استفاده از شیوه های نوین آبیاری اقدامات شایسته ای انجام شد که این مهم در سال های آتی نیز باید انجام گیرد.

هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی یادآور شد: شرکت‌‎های سهامی زراعی، زعفران، زرشک، عناب و تعداد قنوات خراسان جنوبی از جمله ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله "هاشم ولی پوز مطلق" قدردانی و" غلامرضا قوسی" به عنوان رییس جدید جهاد کشاورزی خراسان جنوبی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار