طی مراسمی؛

رئیس جدید جهاد کشاورزی خراسان جنوبی معرفی شد

 بیرجند (پانا) - «غلامرضا قوسی» به عنوان رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۶۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید جهاد کشاورزی خراسان جنوبی معرفی شد

حجت الاسلام محمدعلی سجادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: تمام هم و غم سازمان جهاد کشاورزی رضایت مردم است.

وی با اشاره به همگامی بخش‌های مختلف با بخش کشاورزی، افزود: مهندس ولی پور مطلق خدمات شایسته‌ای را در زمان تصدی خود انجام داد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: خواستار این امر هستیم که از محل درآمدها حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد مجددا به بخش کشاورزی تزریق شود.

نظر افضلی، عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: مسئولیت‌ها یک جریان بوده و بستری برای خدمت است.

وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به استان در سال جاری، افزود: این سفر برکاتی برای استان داشت و مصوبات خوبی در این سفر تصویب شد.

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنیه کشور در بخش قنوات ضعیف است، تصریح کرد: به بحث آبیاری نوین اعتبارات خوبی طی امسال و سال گذشته مصوب شد.

افضلی یادآور شد: باید برای نگه داشت جمعیت در منطقه سطح زندگی و رفاه مردم را افزایش داد که جهاد کشاورزی در این امر نقش مهمی دارد.

در این مراسم محمد رضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبی، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: کشاورزی و دامداری نفش اولویت‌دار را در صنعت و اشتغال خراسان جنوبی ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: بسیاری از باغداران انارستان‌های فردوس و خرماکاران طبس و زعفران کاران شهرهای خراسان جنوبی کشاورزان نمونه هستند که باید با احیاء قنوات و کمک به آنان در راستای آبیاری نوین گام های مثبتی در بخش کشاورزی برداشت.

نماینده مردم طبی، فردوس، سرایان و بشرویه یادآور شد: باید بیش از گذشته در راستای بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی کار و تلاش کنیم.

گفتنی است در این مراسم غلامرضا قوسی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی معارفه و از زحمات هاشم ولی پور مطلق رئیس پیش سازمان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار