در گفت و گو با پانا

نویسنده سردرودی: کتاب "قطعه مقدس" با سبک نمادگرایی جادویی در مرحله چاپ است

شعر استاد کریمی مراغه ای در مورد قطعه مقدس

تبریز (پانا)- نویسنده سردرودی گفت: امسال کتاب ادبی فلسفی"قطعه مقدس" را به سبک نمادگرایی جادویی و با اندکی متفاوت تر از کتاب پایان نامه نوشته ام.

کد مطلب: ۸۵۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نویسنده سردرودی: کتاب "قطعه مقدس" با سبک نمادگرایی جادویی در مرحله چاپ است

سعید مبینشهیر دانشجوی سال اول رشته جامعه شناسی دانشگاه تبریز و نویسنده کتب پایان نامه و قطعه مقدس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا با اشاره به استفاده از سبک نمادگرایی جادویی در نگارش کتاب پایان نامه، اظهار کرد: این کتاب سال گذشته به چاپ رسید و 28 شهریور ماه 96سال همزمان با روز شعر و ادب فارسی به همت شهرداری سردرود، رونمایی شد.

وی در مورد سبک نمادگرایی جادویی تصریح کرد: این کتاب (پایان نامه) در واقع دو معنا و مضمون متفاوت را در خود جای داده است و به جای استفاده از نماد سعی کردم از ویژگی های یک نماد استفاده کنم.

این نویسنده با بیان این که این نوع نگارش در واقع ابداع سبک جدید در ادبیات است و با این کار می خواهم روشی نو برای ترغیب مردم به مطالعه داشته باشم و در آن ها انگیزه ایجاد کنم، ادامه داد: امسال نیز کتاب ادبی فلسفی "قطعه مقدس" را به همین شیوه و با اندکی متفاوت تر از کتاب پایان نامه نوشتم.

مبین افزود: کتاب قطعه مقدس دارای 21 فصل است و در 160 صفحه تنظیم شده و نسبت به کتاب پایان نامه متنوع تر است و کلمات عربی نیز در آن به کار برده ام.

وی تصریح کرد: بنابر نظر اساتید ادبیات از جمله استاد محمد حسین قابل نژاد و استاد ثاقب مراغه ای، کتاب جدید فصیح تر است و دارای بلاغت بیشتری نسبت به کتاب پایان نامه است و کسی که بخواهد مفاهیم به کار رفته در کتاب قطعه مقدس را بفهمد، باید ابتدا پایان نامه را خوانده باشد.

نویسنده سردرودی تصریح کرد: قطعه مقدس عنوان یکی از فصل های کتاب است که برای کتاب نامگذاری کردم و در حال حاضر نیز این کتاب مجوز چاپ گرفته و حداکثر تا یک ماه آینده به چاپ خواهد رسید.

مبین تصریح کرد: استاد کریمی مراغه ای (شاعر معاصر آذربایجان) یک قطعه شعر هشت بیتی در مورد این کتاب گفته اند که در کتاب آورده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار