با حضور کشورهای جاده ابریشم در کاخ‌موزه سعدآباد؛

نخستین و بزرگترین دوره جشنواره بین‌المللی «جاده ابریشم» آماده برگزاری می‌شود

تهران (پانا) - نخستین و بزرگ‌ترین فستیوال فرهنگی، هنری،گردشگری، اقتصادی، بازرگانی و علمی بین‌المللی «جاده ابریشم»، با حضور کشورهای مطرح جهان برای نخستین‌بار در ایران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۹۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین و بزرگترین دوره جشنواره بین‌المللی «جاده ابریشم» آماده برگزاری می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی این رویداد، نخستین و بزرگ‌ترین فستیوال فرهنگی، هنری،گردشگری، اقتصادی، بازرگانی و علمی بین‌المللی «جاده ابریشم»، با حضور کشورهای مطرح جهان برای نخستین‌بار در ایران برگزار می‌شود. دبیری نخستین جشنواره بین‌المللی «جاده ابریشم» را سَروین‌سادات سِرّی عهده‌دار است که با همکاری «سازمان میراث فرهنگی» کشور برگزار می‌شود.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری برای کشور که توجه وحمایت از کالای ایرانیست. جزو مهمترین اهداف این جشنواره معرفی و حمایت ازکالای ایرانیست و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت های btob تولید کنندگان ایران و شرکت کنندگان بین المللی، ایجاد بستری مناسب برای صادرات صنایع دستی به دیگر کشورها، تبادل هنر و فرهنگ ایران، تبادل فناوری های نوین علمی ایران که توسط جوانان نابغه ایران به ثبت رسیده است با کشورهای حوزه جاده ابریشم و دیگر کشورهای میهمان جشنوارهاست.

جشنواره «جاده ابریشم»، با رویکرد اشاره به « صلح جهانی » از ساعت 19 روز 4 آذرماه سال جاری با حضور سفرای کشورهای جاده ابریشم و سایر کشورهای حاشیه دریای مدیترانه، مدیران سازمان‌ها و فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی تهران و اعضای اتاق بازرگانی ایران، اعضای اتاق‌های مشترک بازرگانی از کشورهای مختلف، صادرکنندگان برتر و تولیدکنندگان برتر، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، بزرگان عرصه فرهنگ و هنر، هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر، اساتید برجسته صنایع‌دستی و مهمانان خارجی از شرکت‌های بخش خصوصی در حوزه صادرات و واردات در کاخ‌موزه سعدآباد آغاز به کار خواهد کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به آدرس www.silk-road-fastival.com ا مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار