بخش زیادی از فیدرهای قطع‌شده مازندران وارد مدار شده است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به وقوع طوفان بی‌سابقه در استان مازندران، می‌گوید از ۴۳۸ فیدر فشار متوسط در استان ،  34 فیدر قطع شده است که مشکل 26 فیدر برقدار شده است.

کد مطلب: ۸۵۹۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بخش زیادی از فیدرهای قطع‌شده مازندران وارد مدار شده است

به گزارش وزارت نیرو، میثم جعفرزاده با اشاره به وقوع طوفان شدید در استان مازندران، گفت: این طوفان سهمگین از عصر امروز در غرب این استان شروع شده است و با بارش و تندباد بسیار شدید، صاعقه و سیلاب و تندباد همراه بوده است که این وضع در مازندران بی‌سابقه بوده است.
وی با اشاره به اینکه در زمان ابتدایی وقوع این طوفان حدود 34 فیدر 20 کیلوولت از مدار خارج شده بود، عنوان کرد: با توجه به اینکه تمامی تیم‌ها از 24 ساعت قبل برای وقوع این طوفان آماده بودند از این رو در کمتر از یک ساعت تعداد فیدرهای قطع شده به ۸ مورد رسید.
جعفرزاده با تاکید بر اینکه 48 تیم عملیاتی در حال رفع عیب نقاط حادثه‌دیده هستند، ادامه داد: با تلاش تمامی تیم‌های عملیاتی فیدرهای قطع شده در استان به هشت مورد رسیده است و با توجه به اینکه طوفان در منطقه همچنان ادامه دارد امکان جابجایی این عدد وجود دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو تاکید کرد: با توجه به آمادگی تمامی تیم‌های عملیاتی از شب گذشته در منطقه تلاش خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن به وضع نرمال دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار