کارگاه کیفیت بخشی، آموزش و بررسی کتب نو نگاشت پایه دوازدهم برگزار شد

سمیرم، اصفهان (پانا) - کارگاه کیفیت بخشی، آموزش و بررسی کتب نو نگاشت پایه دوازدهم با حضور دبیران دوره متوسطه دوم در قالب 10گروه درسی در مرکز تحقیقات معلمان سمیرم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه کیفیت بخشی، آموزش و بررسی کتب نو نگاشت پایه دوازدهم برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش سمیرم در جمع دبیران شرکت کننده در اولین کارگاه آموزشی از سلسله کارگاه ها و دوره های کیفیت بخشی، آموزش و بررسی کتب نو نگاشت پایه دوازدهم اظهار داشت: در تحولات نظام آموزش و پرورش معلمان نقطه آغاز و عنصر اصلی محسوب می شوند؛ پس برای اینکه بتوانند وظایف حرفه ای، تخصصی و تربیتی خود را بهتر انجام بدهند، لازم است به طور پیوسته امکان بهره مندی آنها از آموزش های جدید و مهارت های تازه فراهم گردد.

محمد نادری بیان داشت: این مهم از طریق طراحی و اجرای نظام آموزش ضمن خدمت معلمان، به نحوی که زمینه ارتقای علمی و تخصصی و به روز نمودن اطلاعات و کسب مهارت های جدید را امکان پذیر نماید، میسر می شود.

وی در ادامه افزود: معلمانی که برای یادگیری خود تلاش می کنند قطعا برای یاد دادن بهتر به دانش آموزان هم تلاش خواهند کرد. دبیرانی که دغدغه درک مفاهیم محتوای کتاب های نونگاشت را دارند برای فهماندن بهتر مفاهیم محتوای برنامه درسی به دانش آموزان هم دغدغه دارند و این دغدغه ها و تلاش هاست که منجر به شکل گیری هویت معلمی و ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار