در اولین روز خدمت مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی انجام شد؛

تجدید میثاق با ولایت، شهدا و آرمان‌های انقلاب

بیرجند (پانا) - مدیر کل جدید آموزش و پرورش خراسان جنوبی در اولین روز خدمت خود با حضور در گلزار شهدای بیرجند ضمن تجدید میثاق باخط سرخ ولایت، شهدا و آرمان های انقلاب برای خدمت بی منت به مردم ولایتمدار به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی استان از خدواند متعال استعانت خواست.

کد مطلب: ۸۵۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق با ولایت، شهدا و آرمان‌های انقلاب

محمد علی واقعی در معیت مدیر کل بنیاد شهید استان، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) فرستاده نماینده ولی فقیه در استان و تنی چند از کارکنان این اداره کل با حضور در قطعات یک و 2 گلزار شهدای بیرجند، بر تداوم راه شهدا و حرکت در مسیر ولایت تأکید کرد.

وی، با بیان این که شهدا دانش آموختگان مدرسه ایثار، رشادت، وفاداری و عشق به ولایت هستند، یاد آور شد: اقتدار امروز ایران در گفتمان جهانی؛ مرهون حرکت بر صراط ولایت، خون شهدا و جهاد معلمان مومن و متعهدی است که در سنگرهای مدرسه همیشه ایام با سپاه جهل و نادانی در ستیزند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اقتدار علمی ایران را یکی از عوامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اعتقادی دشمنان دانست و تصریح کرد: فرهنگیان خراسان جنوبی در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی فرزندان این مرزو بوم و صیانت از ارزش ها، دستاوردها و استقلال همه جانبه ایران اسلامی در عرصه های مختلف اعتقادی، علمی، فرهنگی، افتصادی، هنری و ورزشی بی وقفه تلاش می کنند.

واقعی با بیان این مطلب که ما هر چه داریم از اسلام، ولایت، انقلاب و خون شهدا است؛ با اشاره به مظلومیت شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اضافه کرد: شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم نظیر شهید بصیری پور نماد ایمان، تقوا و عشق به قرآن، عترت و اهل بیت عصمت و طهارت در زمانه ما هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تداوم راه نورانی و شهدا را مهم تریم رسالت دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی دانست

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه بر مزار والدین شهید رضوی و همچنین مادر شهیدین نوربخش حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این عزیزان از خداوند متعال طلب مغفرت و همنشینی با فرزندان شهیدشان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار