استاندار قزوین :

جشن عاطفه ها تمرین افزایش دوستی و محبت در جامعه است

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: با برگزاری جشن عاطفه ها، دانش آموزان آماده می شوند تا محبت کردن را بیاموزند و در واقع جشن ها عاطفه ها تمرین افزایش محبتی و دوستی در جامعه است.

کد مطلب: ۸۵۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها تمرین افزایش دوستی و محبت در جامعه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، عبدالمحمد زاهدی در مراسم نمادین زنگ جشن عاطفه ها که با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان سعادت قزوین برگزار شد،افزود: ماه مهر فقط ماه آغاز سال تحصیلی نیست بلکه شروعی برای مهربانی است.

وی اظهار داشت: مهربانی هم در انسان و هم در حیوان وجود دارد ولی داشتن مهربانی و عاطفه در حیوانات عزیزی بوده و در انسان انتخابی است و این نقطه انتخاب موجب می شود تا شاهد وجود جنگ ها و جنایات در دنیا باشیم.

زاهدی تصریح کرد: با برگزاری جشن عاطفه ها، دانش آموزان آماده می شوند تا محبت کردن را بیاموزند و در واقع جشن ها عاطفه ها تمرین افزایش محبتی و دوستی در جامعه است و عاملان جنگ در دنیا از عاطفه و محبت دور هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین هم در این مراسم گفت: مردم استان قزوین در مرحله نخست جشن عاطفه ها بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک کردند که کمک های آنها در میان 3 هزار و 313 دانش آموز و 450 دانشجو تحت حمایت توزیع شد تا بتوانند با آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه داشتن لوازم التحریر و پوشاک در کلاس های درس حاضر شوند.

مجید مومنی اظهار کرد: در مرحله دوم جشن عاطفه ها که امروز برگزار شده است 200 هزار پاکت میان دانش آموزان توزیع شد تا کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

وی یادآور شد: در برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس کمیته امداد تنها متولی برگزاری است و همه کمک ها از طریق معلمان و اولیا و مربیان بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار