رئیس کانون باز نشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت:

ایجاد باشگاه رفاهی، فرهنگی در هر استان ویژه بازنشستگان

یزد (پانا) - احمد صافی رئیس کانون باز نشستگان وزارت آموزش و پرورش در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان از افتتاح باشگاه خاص فرهنگی و رفاهی برای بازنشستگان درهر استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد باشگاه رفاهی، فرهنگی در هر استان ویژه بازنشستگان

احمد صافی پیش از ظهر امروز در جمع پیشکسوتان و بازنشتگان استان یزد را شهر فقها، عالمان و دانشمندان دانست و گفت: استان یزد چندین سال است که با وجود مدیران خوب و دانا در کشور خوش درخشیده و رتبه دار کنکور و مسائل آموزشی است.

وی با شاره به هفته خانواده و سالمندان افزود: در تهران به مناسب هفته سالمندان و خانواده جلساتی با معاون وزارت کار داشتم که مشکلات کانون باز نشستگان آموزش و پرورش را با ایشان در میان گذاشتم.

رئیس کانون باز نشستگان وزارت آموزش و پرورش از 305 کانون بازنشستگی در کشور خبرداد و گفت: در سایت جدیدی که معرفی شده است فرزندان خود را با ذکر مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی ثبت نام کنید تا از آنها در مراکز دولتی و کارخانه ها استفاده شود و از امکانات مربوط به صندوق بازشستگان است بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: شرکت هواپیمایی آسمان، شرکت شیر پگاه و 50درصد ازسهم مراکز رفاهی در کشور برای بازنشستگان می باشد و از طریق این برای عده ای اشتغال زایی میکنیم.

صافی مهم ترین مشکل بازنشسگان را تکریم دانست و گفت: قبل از سفر به استان یزد طی صحبت هایی سید محمد بطایی وزیر آموزش و پرورش قرار است در هر استان یک باشگاه خاص برای بازنشستگان ایجاد شود و اولین آنها در تهران افتتاح شد و دومین آن در کرج و سومین کانون خاص بازنشستگان چند روز آینده در تبریز افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: قصد داریم در هر استان یک باشگاه خاص رفاهی و فرهنگی بازنشستگان با کمک وزارت خانه آموزش و پرورش و مدیران کل استان ها راه اندازی کنیم و اگر مدیر کل استان یزد این بستر را فراهم کند و وزارت خانه هم پیگیر شود یک کانون مجهز هم در استان یزد تاسیس شود.

رئیس کانون باز نشستگان وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دو بند دارد بند اول طراحی نظام خاص بازنشستگی برای استفاده بهینه از نخبگان و بازنشتگان آموزش و پرورش و بند دوم استفاده بهینه از بازنشستگان می باشد.

صافی اضهار داشت: هم دلی و هم فکری، مشارکت و دین داری سه مشخصه مردم استان یزد است که باعث زبان زد عام و خاص مردم در کشورشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار