رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان تاکید کرد:

ضرورت ثبت اطلاعات کلیه نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت‌ها

زنجان(پانا)-علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان، بر ضرورت تکمیل اطلاعات مرتبط با کارکنان و دانش آموزان مدارس غیردولتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ثبت اطلاعات کلیه نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت‌ها

علی بیات در این خصوص گفت: به منظور استفاده از امکانات حمایتی ردیف های اعتباری ضروری است کلیه موسسان و مدیران مدارس غیردولتی نسبت به تکمیل اطلاعات مرتبط با کارکنان و دانش آموزان مدارس غیردولتی حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 15 مهرماه اقدام نمایند.

وی افزود: با پیگیری وزیر آموزش و پرورش و ریاست سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و همکاری کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بعد از چندین سال اساسنامه صندوق حمایت از موسسان به تصویب دولت رسیده است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان افزود: تاکنون آمار و مشخصات بیش از 620 نفر از نیروهای آزاد مدارس غیردولتی وارد سامانه شهریه شده است، اما از آنجا که اطلاعات قطعی سازمان از طریق اطلاعات واردشده مدیران مدارس دریافت و محاسبه می‌شود، باید در فرصت اندک باقیمانده مدارسی که اسامی کارمندان خود را در سامانه mosharekatha.ir درج نکرده‌اند، حداکثر تا 15 مهرماه اطلاعات آنها را ثبت کنند.

بیات گفت: تنها مدارس ثبت‌شده در این سامانه ، در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند از این حمایت بهره‌مند شود.

وی تاکید کرد: مسئولیت ثبت مشخصات کارکنان مدارس بر عهده موسسان و مدیران این مدارس بوده و مدارسی که نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نظر در موعد مقرر اقدام ننمایند از امکانات حمایتی از جمله حق بیمه، تسهیلات و ... محروم خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار