پروژه مشترک برای مرزبان و شفر؛ از بحران فرار کن

تهران (پانا) – مسابقات لیگ برتر ایران امروز با یک بازی عقب افتاده از هفته ششم دنبال خواهد تا تمام تیم‌ها در تعداد بازی به عدد هشت برسند.

کد مطلب: ۸۵۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مشترک برای مرزبان و شفر؛ از بحران فرار کن

استقلال و نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته در جام حذفی مقابل هم قرار گرفته بودند و 120 دقیقه نبردی سخت را داشتند امروز باید به فاصله کمتر از یک هفته در مسجد سلیمان به مصاف هم بروند.

استقلال - نفت مسجدسلیمان در آینه تاریخ؛ حسرت تاریخی برای نفت

آنها در حالی برای چهارمین بار در تاریخ روبروی هم قرار گرفته‌اند که هر چهار بازی دو تیم با برد استقلال همراه بوده است. یه غیر از حسرت امتیاز گرفتن از استقلال برای نفت مسجد سلیمان، این تیم در حسرت تاریخی باز کردن دروزاه استقلال هم بوده است. در حالی که استقلال در چهار بازی تاریخ توانسته است چهار بار دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند، این تیم تاکنون گل زده مقابل استقلال نداشته است.

نفت مسجد سلیمان؛ در جستجوی فرار از ته جدول

علاوه بر حسرت تاریخی که این تیم برای باز کردن دروزاه استقلال و گرفتن امتیاز از این تیم دارد، وضعیت برای این تیم با حضور در رده پانزدهم بحرانی به نظر می‌رسد. آنها که یکبار دیگر به لیگ برتر برگشته‌اند پس از اینکه عبدالله ویسی را از دست دادند نیمکت خود را به علیرضا مرزبان سپرده‌اند.

سرمربی سابق پدیده و سیاه جامگان که سابقه مربیگری و قهرمانی در پرسپولیس را دارد در حالی امروز تیمش را وارد زمین خواهد کرد که در بازی‌های رسمی چهار شکست متوالی و 11 بازی بدون برد روبروی نفت مسجدسلیمان قرار دارد و آنها همراه با سپیدرود و صنعت نفت آبادان تنها تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند که هنوز بردی را در کارنامه خود ثبت نکرده‌اند. نفت هرچند با برد در این بازی همچنان در رده پانزدهم خواهد ماند اما گرفتن سه امتیاز از استقلال می‌تواند یکباره تیمی ته جدولی را با شوک مثبت بزرگی روبرو کند و زمینه‌ساز صعود در هفته‌های آینده شود.

استقلال تهران؛ سه امتیاز واجب‌تر از نان شب

هر چند استقلال توانست در جام حذفی طلسم نبردن‌هایش را پس از 6 بازی متوالی بشکند اما ناکامی در لیگ برتر همچنان سایه‌اش روی تیم وینفرد شفر با سه تساوی متوالی بدون گل و چهار بازی بدون برد سنگینی می‌کند.

علاوه بر ناکامی بزرگ در لیگ برتر که سراغ استقلال آمده است، خط حمله این تیم هم در فشار بزرگی به سر می‌برد. خرید میلیاردی به نام مرتضی تبریزی هنوز نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند و استقلال با 399 دقیقه بدون گل زده فشار زیادی را در خط حمله احساس می‌کند. البته به همان میزبان که خط حمله استقلال ضعیف نشان داده است، خط دفاع این تیم با حضور سید مهدی رحمتی درون دروازه موفق بوده و سه کلین شیت متوالی همراه با 338 دقیقه رکورد بسته ماندن دروازه در کارنامه این فصل استقلال قرار دارد.

ناکامی دیگری که استقلال در این فصل دارد و وینفرد شفر باید سریع‌تر آنرا رفع کند روند ضعیف این تیم در دیدارهای خارج از خانه است؛ آنها در این فصل نتواسته‌اند تیمی را در خانه خودش شکست دهند و از این حیث آمار ضعیفی دارند که می‌تواند در انتهای فصل برای آنها گران تمام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار