جام حذفی ایران؛ صعود صدرنشین بحران‌زده با کامبک تماشایی

تهران (پانا) - پدیده در حالی که با حضور هوادارانش از فولاد عقب افتاده بود توانست به بازی برگردد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جام حذفی ایران؛ صعود صدرنشین بحران‌زده با کامبک تماشایی

دومین روز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری یک بازی ادامه پیدا کرد.

پدیده که طی هفته اخیر با تحریم تمرین توسط بازیکنانش به علت مشکلات مالی و عدم عمل مدیران استان خراسان رضوی به وعده‌هایشان با بحران مواجه شده بود امروز در مشهد و با حضور پرشورهای جدید فوتبال ایران به مصاف فولاد خوزستان رفت.

نیمه اول این بازی با تک گل دقیقه 13 مهرداد هدایتان به سود پدیده تمام شد اما در نیمه دوم پدیده توانست در دقیقه 73 با استفاده از گل به خودی سینا مریدی کار را به تساوی بکشاند تا بازی در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده و دو تیم آماده حضور در دو وقت اضافه 15دقیقه‌ای شوند.

جدال پدیده و فولاد در وقت‌های اضافه با گل لوسیانو پریرا در دقیقه 94 از روی نقطه پنالتی برای فولاد آغاز شد تا نیمه اول وقت اضافه با برد 2 بر یک فولاد تمام شود. در نیمه دوم شاگردان یحیی گل‌محمدی با بازگشت فوق‌العاده فولاد را مقهور قدرت خود کردند و در دقایق 107 توسط اکبر صادقی از روی نقطه پنالتی و 109 توسط مهدی‌خانی به گل رسیدند تا با پیروزی 3 بر 2 راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار