امام جمعه فیروزکوه تاکید کرد:

پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به یاوه گویی های دشمنان وتروریست های مزدور

فیروزکوه(پانا)-امام جمعه فیروز کوه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اذعان داشت: نیروهای مسلح کشورمان این را از رهبر کبیر انقلاب امام راحل و خَلَف صالح آن امام، حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) عبرت گرفتند که فرمودند ما پاسخ قاطع به یاوه گویی های دشمنان به ویژه تروریست ها خواهیم داد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به یاوه گویی های دشمنان وتروریست های مزدور

حجت الاسلام امیری ارجمند در خطبه های نماز جمعه فیروز کوه گفت:تقوا امری است که مورد توجه همه انبیاء و اولیاء خداوند است و در آیات قرآن کریم نیز آمده که تا میتوانید بر تقوای خود بیفزایید و انسان با انجام تکالیف خود و عمل به دستورات پروردگار میتواند بر ایمان و تقوای خود بیفزاید.
وی ادامه داد: اگر اولیای خداوند به پیروی از خالق سبحان مطالب و مباحثی را طرح میکنند به دنبال این هستند که ما انسان ها با فراگیری دستورات دینی و انجام عمل نیک به کمال برسیم و تقرب الی الله پیدا کنیم، و هرکسی از نسخه پروردگار عبرت بگیرد و آنگاه به آن عمل کند مطمئناً دل هایش متعالی میشود.
خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه به واکنش مقتدرانه سپاه قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در مقابل اتفاق ناگواری که در استان خوزستان، شهرستان اهواز رخ داد و منجر به شهادت چند تن از هموطنانمان شد اشاره کرد و در ادامه سخنان خود افزود: مدت زیادی از شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان نگذشته بود که نیروهای مسلح و سپاه بااقتدار کشورمان موشک هایی را به سرزمینی روانه کردند که محل اختفاء سران داعش بود و این نیروهای مقتدر کاری کارستان انجام دادند.
حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان این را از رهبر کبیر انقلاب امام راحل و خَلَف صالح آن امام، حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) عبرت گرفتند که فرمودند ما پاسخ قاطع به یاوه گویی های دشمنان به ویژه تروریست ها خواهیم داد، که به لطف خداوند بیش از 40 تن از سران داعش در بوکمال ومحل اختفا سران داعشی، نابود شدند.
این مقام مسئول درباره پیام عمل شایسته نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنین گفت: یکی از پیام ها خوشحال شدن خانواده شهدای حادثه رخ داده اهواز و ملت کشور ایران بود که دشمنان این ملت باید بدانند که اگر یک موشک به سمت سرزمین ما پرتاب کند پاسخش صد ها و یا ده ها موشک است.
وی ادامه داد: این عمل برای دشمنان وکشور های متحد با استکبار جهانی هم پیامی داشت زیرا آن مکانی که موشک های فرستاده شده از سوی کشور ایران در آن فرود آمد دو الی سه مایل با نیروهای آمریکایی فاصله داشت که بدون اجازه از کشور سوریه وارد این کشور شدند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار