محیط‌بان منطقه حفاظت‌شده بهشت گمشده با شلیک گلوله مجروح شد

تهران (پانا) - ساعاتی پیش محیط‌بان اداره حفاظت محیط زیست مرودشت در حین گشت کنترل منطقه حفاظت شده بهشت گمشده با اصابت شلیک گلوله از ناحیه مچ پای چپ مجروح شد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
محیط‌بان منطقه حفاظت‌شده بهشت گمشده با شلیک گلوله مجروح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، سعید محمودی، مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: صبح امروز جمعه 13 مهرماه محیط‌بان امین‌الله هوشمندی در حال گشت کنترل ارتفاعات چاهو در مناطق شهرستان مرودشت حین انجام وظیفه، در پی درگیری با متخلف، مجروح شد. محیط‌بان مذکور با مشاهده متخلف اقدام به اعلام فرمان ایست کرد و با وجود اعلام ایست، متخلف که دارای یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی بوده به سوی مامور شلیک و از ناحیه مچ پا مجروح می‌کند که بلافاصله با اورژانس استان هماهنگی و مجروح به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه به منظور اتلاف نشدن وقت ابتدا محیط‌بان به پایین کوه و اولین نقطه‌ای که امکان فرود بالگرد بود در مسیر جاده آسفالت انتقال و سپس از سوی بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد.
سعید محمودی اظهار کرد: متخلف مذکور شناسایی شده است و پرونده در حال تشکیل و تحویل به مقامات قضایی است. همچنین نیروی انتظامی و پلیس در حال بررسی و پیگیری موضوع می باشند.
محمودی همچنین از همکاری بی‌دریغ مقامات قضایی، نیروی انتظامی و گروه امداد و نجات هلال احمر شهرستان مرودشت و جوامع محلی تشکر کرد و افزود: با تلاش بی‌وقفه کلیه ارگان‌های مربوطه این محیط‌بان زخمی به بیمارستان شهید رجایی در شیراز اعزام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار