ایده‌های خلاق تجاری و تبدیل به اپلیکیشن می‌شوند

تهران (پانا) - استارت‌آپ‌‌ها و ایده‌های کسب‌وکارهای نوپا بخش مهمی از این ایده‌های اقتصادی برای سرمایه‌گذاران هستند. از این رو ایده‌های استارتاپی که قابلیت تبدیل‌شدن به اپلیکیشن دارند پس از بررسی از سوی یک شرکت ایده‌پرداز به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۹۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ایده‌های خلاق  تجاری و تبدیل به  اپلیکیشن می‌شوند

شرکت‌ها و افرادی که می‌خواهند در استارت‌آپ‌‌ها ورود کنند، یکی از اهداف‌شان به اوج رسیدن زودتر از دیگر بنگاه‌های تجاری است. حال با توجه به اینکه نخستین رویداد استارت‌اَپی شرکت تله پرومو (TelePROMO Start-app Event ) به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در نمایشگاه تلکام، با هدف شناخت و معرفی ایده‌های اصیل و آفرینش‌های تعاملی و خلاقانه از 25 مرداد 1397 برگزار می‌شود، جوانان و صاحبان ایده، می‌توانند ایده‌هایی که امکان تبدیل‌شدن به اپلیکیشن موبایل را دارد تا 17 مهر ارائه و پس از بررسی کارشناسان و تایید از طرف شرکت برای ایده اپلیکیشنی منتخب، سرمایه‌گذار بیابند و ایده خود را تجاری کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به وبسایت جشنواره به آدرسhttp://telepromo.ir/submit-idea برای این رویداد، ثبت‌نام و ایده‌ی خود را ثبت کنند که جایزه‌ای نیز برای افراد برتر در نظر گرفته شده است، به طوری که نفر اول 200 میلیون ریال، نفر دوم 100 میلیون ریال ، نفر سوم 50 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که می‌توانند معادل آن از پکیج مشاوره‌ای در حوزه‌های تحقیق و توسعه، مالی، حقوقی، تکنیکال، مارکتینگ و بیزینسی به افراد یا تیم‌های منتخب استفاده کنند.

همچنین5 نفر اول از امتیاز ارایه حضوری در روز همایش بزرگ استارتاپی کشور با حضور سرمایه‌گذاران و مدیران برجسته بهره‌مند خواهند شد و 10 نفر بعدی نیز امکان معرفی و ارائه ایده خود خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار