روز شمار هفته ناجا اعلام شد

تهران (پانا) - هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۹۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
روز شمار هفته ناجا اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هفته نیروی انتظامی از امروز جمعه ۱۳ مهرماه آغاز شد و تا پنجشنبه ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

امسال نیز برای هرروز این هفته یک شعار و یک رویکرد انتخاب شده است و بر این اساس از امروز تا پنجشنبه به ترتیب رویکردهای ارزشی، اقتدار، تخصصی، اجتماعی، مردمی، علمی و جهادی برای هر روز انتخاب شده است.

شعارهای این هفته نیز به ترتیب برای روز جمعه «پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی، رأفت و مهربانی رویکرد ارزشی»، برای روز شنبه «پلیس، انضباط، اقتدار، امنیت پایدار رویکرد اقتدار» ، برای روز یکشنبه «پلیس، حرفه‌ای‌گرایی، تخصص، کارآمدی رویکرد تخصصی»، برای روز دوشنبه «پلیس، آموزش همگانی، مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی رویکرد اجتماعی»، برای روز سه‌شنبه «پلیس، خدمت‌گذاری، پاسخگویی، امانت‌داری رویکرد مردمی»، برای چهارشنبه «پلیس، دانش‌بنیانی، پژوهش‌محوری، روزآمدی رویکرد علمی» و برای روز پنج‌شنبه «پلیس، حماسه حسینی، ولایتمداری، ایثار و شهادت رویکرد جهادی» است.

افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک، ترخیص خودروهای توقیفی، ارائه خدمات رایگان پزشکی در مراکز بهداری ناجا، تسریع در روند صدور گواهی سوء پیشینه و ... از جمله خدمات پلیس در هفته نیروی انتظامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار