رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان و رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) 2 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر گفت : در جنگ اقتصادی ایستادگی در کنار تقویت روحیه امید، ایثار و جهاد در بین آحاد جامعه تنها راه شکست دشمن است.

کد مطلب: ۸۵۹۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی  بسیجیان در بوشهر برگزار شد

محسن رضایی بیان کرد: امروز دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کند از پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف اقتصادی جلوگیری کند. مهمترین نکته در این وضع سخت ایستادگی، صبر و توجه به توانمندی‌های داخلی، شایسته‌سالاری، تجدید نظر درسیستم تصمیم‌گیری، مدیریت و تقویت روابط انسانی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: با توانمندسازی، ایستادگی و مقاومت می‌توان بزرگترین اقتصاد منطقه را ساخت. با صبر در مقابل مشکلات و توجه به توانمندی‌های داخلی خود می‌توان ریال ایران که همه تصور می‌کنند در حال سقوط است را به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل کرد. با همت مردم، مسئولان، دانشگاهیان، طلبه ها و دولتمردان در زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان یک نهضت و جوشش دیگری در بخش اقتصاد ایجاد کرد زیرا ایران برای گذر از مشکلات نیازمند تحول عظیم اقتصادی است.
محسن رضایی گفت: با توجه به نگاه نو نسبت به نظام مدیریتی، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها، ظرفیت‌های موجود و همراهی مردم و مسئولان می‌توان بزرگترین اقتصاد منطقه را رقم زد و با توان‌افزایی مردم درجنگ اقتصادی تحریم‌ها را پشت سر گذاشت..
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ازابتدای انقلاب اسلامی،ائتلافی با محوریت آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی تشکیل شد تا انقلاب اسلامی به هدف‌های متعالی خود نرسد اما برخلاف میل آنان با اقتدار حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد و علیرغم ائتلاف و توطئه‌های مختلف از جمله ترور، تهدید، تحریم و جنگ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی موفق نشدند.
رضایی خاطرنشان کرد: از 10 سال گذشته تاکنون این ائتلاف همواره در تلاش است که ایران را با کارشکنی‌های خود در بخش اقتصادی با مشکل روبهرو کند و امروز کشور در اوج این درگیری و جنگ اقتصادی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار