استاندار خوزستان در آئین مهر عاطفه ها خبر داد:

جمع آوری 30 میلیارد کمک هزینه نقدی خوزستانی ها در مرحله اول آئین عاطفه ها

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان از جمع آوری 30 میلیارد ریال کمک هزینه نقدی در مرحله اول آئین عاطفه ها توسط مردم استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری 30 میلیارد کمک هزینه نقدی خوزستانی ها در مرحله اول آئین عاطفه ها


غلامرضا شریعتی اظهار کرد: جشن عاطفه ها برای تامین پوشاک و نوشت‌ افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می شود تا در این جشن کمک‌های مردمی به دانش آموزان کم بضاعت رسانده شود.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری آموزش و پرورش پاکت های حامل نامه برای دریافت کمک های نقدی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و آن ها به صورت داوطلبانه کمک های خود را در اختیار مدرسه قرار می دهند.

شریعتی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان کم بضاعت را فراهم می آورد، گفت: جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند. بنابراین کمک های نقدی مردمی بر اساس اولویت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه در مرحله نخست جشن عاطفه ها مردم استان خوزستان بیش از 30میلیارد ریال کمک نقدی کردند، تصریح کرد: مردم خوزستان در راستای پیروی از دستورات دین مبین اسلام و توجه به آیه شریفه "فاستبقوا الخیرات" مشارکت فعالی در این جشن داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار