رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

بیش از 2 میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در اردبیل کشف شد

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف بیش از 2 میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2 میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در اردبیل کشف شد

سید حامد عاملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در انباری در دو نقطه از اردبیل، بازرسین این سازمان به همراه نیروهای انتظامی اماکن و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند .

وی افزود: نیروهای بازرسی این سازمان در بازرسی از انبارهای مذکور 400 حلب 17 کیلویی روغن جامد به ارزش 361 میلیون و 200 هزار ریال و 12 هزار و 600 عدد رب گوجه 800 گرمی به ارزش یک میلیارد و 764 میلیون ریال که جمعاً با ارزش 2 میلیارد و 125میلیون و 200 هزار که بدون ثبت و اطلاع به سازمان صنعت، معدن و تجارت احتکار شده بود را کشف کردند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به کشف مواد غذایی احتکار شده، از همکاری خوب مردم فهیم و قانون مدار اردبیل با سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکر و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بر اساس ماده 60 قانون نظام صنفی برخورد قانونی و قاطعانه‌ای با افرادی که دست به احتکار کالا‌های اساسی و اقلام مورد نیاز جامعه می‌زنند، خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار