با حضور ۲۰ هزار بسیجی در مصلی قدس قم برگزار شد

دومین مرحله رزمایش سپاهیان محمد رسول الله

قم (پانا)- به منظور به تصویر کشیده بخشی از اقتدار و شکوه ایران اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان قم در مصلای قدس قم آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین مرحله رزمایش سپاهیان محمد رسول الله

دومین مرحله از رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) صبح امروز و با شرکت 20 هزار بسیجی از گردان های الی بیت‌المقدس استان قم در مصلای قدس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده بسیجیان و سایر اقشار مردم قم همراه بود آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم با بیان این که این اجتماع بزرگ و با شکوه موجب هراس و بیم دشمنان می‌شود اظهار کرد: اقتدار و بزرگی بسیج در این اجتماع‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

امام جمعه قم تصریح کرد: در جمهوری اسلامی طی چهار دهه اخیر توانسته ایم توانایی‌های خود را به اثبات برسانیم و همانطور که در دوران دفاع مقدس بدون هیچ وابستگی توانستیم در مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا بایستیم، در مقابل استکبار جهانی نیز ایستادگی خواهیم کرد.

وی گفت: بصیرت نیروهای بسیجی و انقلابی عامل خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است و ایران اسلامی هیچگاه زورگویی دشمنان را قبول نکرده و همچنان با اقتدار به مسیر خود ادامه خواهد داد.

آیت‌الله سعیدی سخنان رئیس جمهور آمریکا را ابلهانه، سخیف و بدون حساب خواند و بیان کرد: آمریکا خار و ذلیل شده است و همین است که مسئولان این کشور برای دیدار با مقامات جمهوری ایران اسلامی پیام می فرستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه افزود: بسیجیان مظهر اقتدار نظام اسلامی هستند و نظام نیز باید آنها را تقویت کند تا با تکیه بر عنصر وحدت و اقتدار جامعه را از گزند حوادث حفظ کند.

آیت الله سعیدی خاطر نشان کرد: دشمن با همه امکانات خود به عرصه جنگ نرم وارد شده است، و نیروهای انقلابی با اهتمام در این جبهه حضور یافته‌اند و تلاش می‌کنند تا با توطئه‌های دشمن مقابله کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با حملات رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مردم است، عنوان کرد: اگر وحدت در میان مردم تقویت شود دشمن با هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند به نظام اسلامی آسیب برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار