جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

بسیجیان توطئه دشمنان را در مرداد ماه خنثی کردند

یزد (پانا) - جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دشمن در دی ماه سال گذشته و مرداد امسال با طراحی پیچیده و هزینه‌ زیاد سعی کرد که زمینه‌ای فراهم کند تا اقشار متوسط به پایین جامعه را به خیابان بکشد ولی با تلاش بسیجیان خنثی شد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان توطئه دشمنان را در مرداد ماه خنثی کردند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حیدر مصلحی دقایقی قبل در آیین پایانی رزمایش بزرگ عاشوراییان یزد اظهار داشت: در این چهار دهه درخت انقلاب و نهال انقلاب تنومند شده و به موفقیت‌ها و تجربیات بزرگی دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این تجربیات در از بین بردن توطئه‌های دشمن نقش بسیار کلیدی دارد اضافه کرد: بر اساس اطلاعاتی که از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار به دست آمده، دشمن طراحی‌های مختلفی را در مقابله با انقلاب با توجه به تجربیات گذشته‌اش در نظر گرفته است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با ابراز اینکه "همان‌طور که ما تجربیات خودمان را در برابر دشمن به‌کار می‌گیریم و سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم دشمن هم همین اقدام را انجام می‌دهد" گفت: استکبار علل تمام ناتوانی‌هایش در طول 40 سال گذشته را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و سعی می‌کند تمام نقاط ضعف خود را برطرف کرده و درمقابل ایران قرار گیرد.

مصلحی با تأکید بر اینکه دشمن‌شناسی از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار است خاطرنشان کرد: امروز برنامه و سیاست اصلی دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران جنگ روانی برای ناامید کردن مردم از دستاوردهای انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج در مقابله و خنثی کردن این توطئه‌ها نقش اصلی و کلیدی دارد بیان کرد: دشمن در دی ماه سال گذشته و مرداد امسال با طراحی پیچیده و هزینه کردن اعتبارات بسیار زیاد سعی کرد که زمینه‌ای فراهم کند تا اقشار متوسط به پایین جامعه را به خیابان بکشد چرا که آنها فهمیده بودند علت شکستشان در فتنه 88 نتوانستن جذب این قشر بود.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین نقش در خنثی شدن این توطئه را بسیجیان ایفا کردند گفت: با وجود هزینه‌های بسیاری که دشمن در طول این ایام انجام داد نهایتاً توانست بین 6 تا هفت هزار نفر را به خیابان بکشد که طبق تحلیل خودشان این افراد از بین منافقین، سلطنت‌طلبان و یا سیلی‌خوردگان از انقلاب بودند.

مصلحی بیان کرد: دشمن الآن در جنگ روانی به‌صورت بسیار گسترده در حال فعالیت است و جهت‌گیری‌های غلط زیادی به مردم می‌دهد اما هوشیاری‌های مردم توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.

وزیر اطلاعات دولت دهم با ابراز اینکه در طول این 40 سال شهید دادن، هزینه دادن و حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب کار و اولویت مردم ایران بوده گفت: در آینده‌ای نزدیک ما اربعین امام حسین(ع) را در پیش داریم و از الآن آمریکایی‌ها حرکت‌های گسترده‌ای که انجام می‌دهند به‌دلیل حرکاتی همچون اربعین است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا در حال زوال و نابودی است افزود: محور این فروپاشی و زوال آمریکا، انقلاب اسلامی ایران است و در اینترنت هم در حال حاضر بیش از 14 میلیون مقاله در ارتباط با فروپاشی آمریکا در دسترس است که از ابعاد مختلف ثابت می‌کنند آمریکا در حال فروپاشی است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه این مقالات توسط هیئت‌های علمی دانشگاه‌های آمریکا نوشته شده گفت: در این مقالات بالای 60 درصد از دلیل فروپاشی آمریکا، ایران عنوان شده و امروز هم ترامپ که همه او را دیوانه می‌خوانند، ایران را یکی از این محورها می‌داند.

مصلحی اظهار داشت: سال گذشته آمریکایی‌ها 500 دانشجو به راهپیمایی اربعین فرستادند و به هر کدام از آنها چند ورق سؤال دادند که از زائران اربعین سؤال کنند که چه هدفی را از این حرکت دنبال می‌کنند و چرا به این پیاده‌روی آمده‌اند و جمع‌بندی صورت‌گرفته از این نظرسنجی این است که حرکت اربعین بزرگترین خطر برای فروپاشی آمریکا است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اظهار اینکه دشمن برای تحقق اهدافش به‌صورت گسترده بر پروژه نفوذ سرمایه‌گذاری می‌کند ادامه داد: آنها در این برنامه خود به‌دنبال آن هستند که مردم، اقتصاددانان، مسئولان و اقشار مختلف جامعه در تصمیم‌گیری‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایشان دچار اشتباه محاسباتی شوند.

وی اولین برنامه در این زمینه را تهدید کردن دانست و افزود: هرچه آنها صحبت می‌کنند از گزینه نظامی روی میز صحبت به‌میان می‌آورند اما نکته مهم آن است که این شخصی که به‌عنوان کدخدا و ابرقدرت شناخته می‌شود تا کنون در برابر جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نتوانسته بکند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با نظام استکباری جهان در جنگ بود خاطرنشان کرد: الآن کشورهای منطقه که مورد حمایت آمریکا هستند به هیچ عنوان نمی‌توانند حتی یک اعتراض کوچک به آمریکا کنند و ترامپ مدام به آنها می‌گوید که "اگر ما پشت سر شما نباشیم دو هفته هم دوام نمی‌آورید".

مصلحی با اشاره به اینکه الآن آمریکا در بغل گوش ایران و در کشورهای منطقه از جمله افغانستان حضور دارد و به عربده‌کشی می‌پردازد ولی جرئت هیچ حرکتی ندارد تصریح کرد: دلیل این موضوع این است که ایران در برابر تمام توطئه‌های آنها ایستادگی کرده و تمام توطئه‌های آنها خنثی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار