مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان در گفت و گو با پانا:

دستان پرمهر دانش آموزان پیشتاز هرمزگانی در جشن عاطفه ها یاری گر نیازمندان شد

هرمزگان( پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: جشن عاطفه‎ها امروز در مدارس هرمزگان برگزار شد تا بار دیگر با همبستگی و یکدلی پیشتازان هرمزگانی با دستان پرمهر خود قوت قلب و یاری گر نیازمندان باشند.

کد مطلب: ۸۵۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دستان پرمهر دانش آموزان پیشتاز هرمزگانی در جشن عاطفه ها یاری گر نیازمندان شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان در خصوص برگزاری جشن عاطفه ها و اقدامات این سازمان برای چنین رویدادی گفت: تفاهم نامه ای درراستای اجرای بهتر و همکاری با کمیته امداد امام خمینی در سازمان مرکز منعقد شده تا مطابق اساس نامه سازمان دانش آموزی همکاری نزدیکی با کمیته امداد برای برگزاری این جشن وجود داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا همزمان با سراسر کشور چهارشنبه ۱۱مهرماه در همه ی مکان هایی که برای برگزاری جشن عاطفه ها اعلام آمادگی کردند و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی هم حضور پیدا کردند تا برای برگزاری مراسم کمک کننده باشند.

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان عنوان کرد: با توجه به اینکه شعار سازمان دانش آموزی همدلی، همفکری وهمکاریست قریب به ۲۵هزار دانش آموز پیشتاز برای کمک به جشن عاطفه ها براساس همین شعار در استان هرمزگان اعلام آمادگی نموده و شرکت کردند و همچنین قریب به ۵۰۰ نفر مربی سازمان دانش آموزی درسطح استان برای آموزش و جهت دهی به این کمک ها وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: امسال جشن عاطفه ها بصورت نمادین همزمان با سراسر کشور علاوه بر مرکز استان که در مدرسه سید قطب ناحیه دو بندرعباس با حضور مسئولین استانی اعم از معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار بندرعباس و مدیر کل کمیته امداد استان و مسئولین آموزش و پرورش در ۲۲منطقه در سطح استان مراسم مشابه ای برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی خاطر نشان کرد: کمک های دانش آموزان و بطور کلی سازمان دانش آموزی تنها محدود به کمک های مالی نیست و هر کمک معنوی و فکری که دانش آموزان بتوانند با سایر افراد نیازمند کمک داشته باشند انجام خواهند داد و این حضور در جشن عاطفه ها نه صرفا در فرآیند برگزاری جشن بلکه در روند کمک رسانی هم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار