جشن عاطفه ها در مدارس حاجی آباد برگزار شد

حاجی آباد(پانا) - با فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدرسه ها آیین جشن عاطفه ها در مدارس حاجی آباد همزمان با مدارس سراسر کشور را برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها در مدارس  حاجی آباد برگزار شد

صبح امروز جشن عاطفه ها در مدرسه شاهد دخترانه شهرستان حاجی آباد همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین دانش آموزان دبیران و اولیای دانش آموزان برگزار شد.

جهانگیری معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش در این مراسم گفت: حضور پرشور شما در این مراسم نشان دهنده دل های پاک و مهربان شما دانش آموزان حاجی ابادی است که اتحاد و همدلی مثال زدنی برای سایریت هستید.

وی افزود: دانش آموزانی که از سطح پایین جامعه هستند با کمک شما دانش اموزان و مسئولین میتوانند به جامعه سلام دوباره کنند و در کنار شما عزیزان اینده ایران و ایرانی را رغم بزنند.

معاون فرماندار شهرستان حاجی آباد با حضور در این مراسم عنوان کرد: ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهربانی و ماه مهر این شور و شوق شما برای جشن عاطفه ها و حس انفاق و کمک به هم نوعان خود قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: جشن عاطفه ها یعنی جشن مهربانی ها یعنی جشن همدلی و اتحاد ایرانی ها خرسندم که امروز در جمع شما نوشکفته ها هستم که با دل های مهربانتون بار دیگر نشان دادید که امید جامعه شما دانش آموزان هستید که برای اینده و پایداری جمهوری مقدس اسلامی تلاش می کنید.

کریمی معاون کمیته امداد در ادامه آیین باشکوه جشن عاطفه ها خاطر نشان کرد: شماها چشم امید این جامعه هستید ما امروزه دانش آموزانی داریم که به علت نداشتن هزینه برای تحصیل از تحصیل دست می کشند اما این مشکلات با حضور شما دانش آموزان همیشه در صحنه حل خواهد شد و ما برای سربلندی همه دانش آموزان تلاش خواهیم کرد و به امید روزی که هیچ دانش اموزی بخاطر شرایط مالی ضعیف ترک تحصیل نکند.


در ادامه این جشن دانش آموزان پاکت های خود را درون صندوق انداختند تا از ترک تحصیل هم نوعان خود جلوگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار