مدرسه خیرساز زرآزوند 3 در منطقه 11 تهران افتتاح شد

تهران (پانا) - مدرسه خیرساز زرآزوند 3 در منطقه 11 تهران با حضور نعمت بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس تهران و خیرین مدرسه‌ساز در محل این مدرسه در میدان حر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیرساز زرآزوند 3 در منطقه 11 تهران افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران، این مدرسه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال به صورت صد درصدی از سوی خیر نیک اندیش سیاوش زرآزوند در میدان حر تهران احداث شده است.

در این مراسم لونی مدیر این منطقه ضمن عرض خیرمقدم به حضار و خیران گفت: منطقه 11 از لحاظ فضای آموزشی به دلیل بافت قدیمی و فرسوده اکثر مدارس، نیاز به توجه ویژه دارد و این مشکلات با دست‌های یاریگر خیران عزیز قابل حل بوده و خوشبختانه در این ماه این دومین افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه است.

او همچنین خواستار مشارکت هر چه بیشتر خیران در این امر شد و از کار نیک مهندس زرازوند تقدیر و تشکر کرد.

بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران، توجه به مدرسه سازی را متذکر شد و گفت: در جامعه ما نیازهای زیادی هست و در بخش‌هایی باید نیکوکاران به فکر مستمندان و اقشار آسیب‌پذیر باشند و مبادا روزی را که فقرا و نیازمندان فراموش شوند.

او همچنین امر مدرسه‌سازی را ازاولویت‌دارترین حرکت‌های خیّری دانست و از مهندس زرازوند بخاطر این روحیه بالا و همت در ساخت مدرسه تشکر کرد.

سیاوش زرازوند خیّر مدرسه‌ساز که در ساخت این مدرسه اقدام کرده مطالبی را در خصوص دلایل ساخت این آموزشگاه و امر مدرسه‌سازی عنوان کرد وگفت: امروز بسیار خوشحالم که با یاری خداوند متعال و کمک دوستان و بزرگانی چون مهندس بنی آدم وآقای لونی و مهندسان محترم توانسته‌ام در این امر و ساخت این مدرسه مثر ثمر باشم.

او همچنین با اشاره به زحمات معلمان گفت: مدرسه برای دانش‌آموزان و مال آن‌هاست و امیدوارم دانش‌آموزان تمام سعی و تلاش خود را برای آموختن به کار گیرند.

این خیّر مدرسه ساز از زحمات همه عوامل که در ساخته شدن این پروژه سهیم بودند و از مدیر مدرسه تشکر و به همه دانش‌آموزان مدرسه کتاب و عروسک اهدا کرد.

در این مراسم مدیر مدرسه و معلمان نیز از این خیّر مدرسه ساز تشکر و دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند.

شایان ذکر است که خیران و مسئولان منطقه و استان تهران و دیگر شخصیت‌های علمی و فرهنگی در این افتتاحیه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار