مدیر کل حوزه گردشگری و امور زائرین استانداری فارس:

فارغ شدن از جناح بندی های سیاسی تنها راه عبور از گذر حساس تاریخی امروز است

شیراز (پانا) - مدیر کل حوزه گردشگری و امور زائرین استانداری فارس،گفت: امروز وظیفه ما این است که همانطور که در دوران دفاع مقدس تمامی آحاد جامعه دوش به دوش هم جنگیدند اکنون نیز فارغ از هر جناح بندی سیاسی و قومی در کنار هم باشیم و کمک کنیم تا انقلاب از این گذر حساس نیز عبور کند.

کد مطلب: ۸۵۹۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فارغ شدن از جناح بندی های سیاسی تنها راه عبور از گذر حساس تاریخی امروز است

چراغ سحر در جلسه هم اندیشی و تجلیل از یادگاران شهدا و ایثارگران پرسنل ادارات امور عشایر استان فارس، ضمن تشکر از مجموعه مدیریت امور عشایر بابت ارائه خدمات مطلوب به جامعه عشایر افزود: من مطمئن هستم با الگوی کار و تلاش و پیروی از ولایت و دولتمردان دست پاک و دلسوز این بار هم ملت ایران از این آزمایش الهی سربلند بیرون خواهد آمد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس به ویژه 2 هزار شهید والامقام عشایری گفت: مردم و به ویژه عشایر همواره نقش محوری در تحولات و پیروزی رزمندگان اسلام داشتند.

سرهنگ گرامی افزود: در همان روزهای آغازین جنگ که دشمن بعثی از راه های مواصلاتی به کشور ایران حمله کرد اولین کسانی که جلو دشمن ایستادند همین عشایر منطقه بودند.

وی اظهار داشت: عشایر به واسطه نحوه خاص زندگی که دارند با اسلحه و رزم بیگانه نیستند و این آمادگی آنان به آنها کمک می کند تا جلو هر متجاوزی از خود و جامعه دفاع کنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: انقلاب اسلامی ایران یک جریان در امتداد قیام عاشورا است و ما می بینیم پس از گذشت 40 سال همچنان با قدرت و صلابت به پیش می رود.

مدیر کل امور عشایر فارس نیز در این جلسه با یاد آوری رشادت ها و ایثار مردم ایران در دوران دفاع مقدس آن را سند افتخاری بر تارک این سرزمین دانست و گفت: به فرموده امام راحل(ره) ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

بهرامی بیان داشت: جامعه عشایری در طول تاریخ نقش بی بدیلی در دفاع از میهن اسلامی داشته است و امروزه نیز در سنگر تولید نماد عینی اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی است.

وی گفت بیشترین جامعه عشایری کشور متعلق به استان فارس است و این جامعه ولایتمدار همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

مدیر کل امور عشایر فارس افزود: امروز نیز عشایر ما یکدل و هم صدا در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب به کار و کوشش مشغول هستند.

بهرامی با نگاهی به تحولات اخیر از همکاران خواست تا با تعامل و سعه صدر کارهای مردم را سریع و در چارچوب قانون انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار